|
|
|
|
|
|
מידע שגוי על מוצר |
נושא התלונה: |
יום שני 27 ינואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
גן שמואל |
כתובת: |
גן שמואל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום
לפני חודשיים בערך קניתי טלויזיה וסאונד בר (מקרן קול)מסניף ביג בוקס גן שמואל
לאחר שסיכמנו על המחיר וכו׳ נאמר לי שהמקרן קול היינו אלחוטי ללא קבלים שילמתי עבור המוצר לקחתי אותו במקום ושהגעתי הביתה לתדהמתי גליתי שהמקרן קול אינו אלחוטי ויש קבלים. ניגשתי לאחר יומיים שוב למקום בטענה זו והמוכר מייד אמר לי שטעה ולא ידע וכל מיני סיפורים ואמר שאין בעיה והוא יחליף לי למוצר אחר ששם הרמקולים כן אלחוטיים! מכרן מתחילה מסכת שקרים של אותו מוכר ומנהל הסניף שכל שבוע שניגשתי לשם סיפרו לי סיםור אחר שאין במלאי כרגע וכו׳ ובפעם האחרונה שניגשתי לא ויתרתי וניגשתי למנהל סניף ואמרתי לו שלא יכול להיות שחודש מארי הקנייה שלי עדיין לא הגיע המוצר ואז היתברר לי שהמוכר שיקר בכלל ולא הזמין לי את המוצר כדיי להחליף והוא לא יכול להחליף לי בכלל בקיצור הוליכו אותי שולל במשך חודש וחצי שגזל ממני המון זמן כי כל פעם זה נסיעה לשם ובזבוז דלק יומיות של עבודה! לקחתי מהמנהל סניף מס של שרות לקוחות של ביג בוקס אבל לאחר מאה נסיונות לתפוס אותם אין מענה אף פעם! זה ממש בושה שחברה בסדר גודל כזה מבצעת הונאות על לקוחותיה! אני מבקש שתעזרו לי בנושא ושיחליפו לי למוצר שהובטח לי במעמד המכירה ומה ששילמתי תמורתו!
|
בזבוז זמן מידע שגוי ומחיר מופרז |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר במה שהובטח ופיצוי עבור כל הימים שניגשתי לשם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביג בוקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|