פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר פגום והתחמקות מאחריות נושא התלונה:
דוד עמית שם/כינוי:
‏יום שני ‏16 ‏נובמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לצוות עושים צדק. אני מפרט השתלשלות ביני לבין רשת ביג בוקס, ממנה רכשתי מכשיר שלא היה תקין מיום רכישתו והרשת מסרבת לקחת אחריות. אשמח לסיועכם מול הרשת.

תודה

עמית******

בתאריך ה 16/11/205 רכשתי בסניף גן שמואל ערכת טיפוח רמינגטון PG6070 שמטרתה העיקרית הינה גילוח ועיצוב זקן. השרות שקיבלתי היה מהיר ויעיל והעיסקה בוצעה במהירות ובמאור פנים.

כבר באותו היום התברר שהמכשיר פגום. לאחר סיום הטענתו הוא פעל כדקה עד שכבה. נסיונות טעינה והפעלה נוספים הביאו לתוצאות זהות.

3 ימים מאוחר יותר, ב 19/11/2015, סרתי שוב לחנות בגן שמואל והבאתי את המכשיר. בחנות המכשיר עבד במשך זמן מה, ארוך מזה אשר הצליח לעבוד בביתי. חשוב לציין כי למרות שהמכשיר אכן פעל במשך זמן מה, הוא לא שימש לגילוח בפועל אלא עבד ״על ריק״. לפיכך הסכמתי לשוב ולנסות להפעילו בביתי אך הבעיה חזרה כבר בהפעלה הראשונה.

אנשי החנות התכחשו לאחיותם לספק לי מכשיר תקין וגלגלו את האחריות ליבואן, בניגוד לחוקי המדינה ולמוטו שמודפס בחנות לפיו שביעות רצון הלקוחות הוא היעד הראשון של החברה. עובדי החנות שלחו את המכשיר לבדיקת היבואן ולא התחייבו על מועד סיום הטיפול, וציינו כי ידרשו 14 עד 30 ימי עסקים לשם כך, שוב בניגוד לחוקי המדינה. נסיונות לשוחח עם מנהל החנות הצליחו רק לעיתים ולא זכיתי לכך שיתקשר אלי במענה להודעות שהשארתי לו.

במספר שיחות עם החנות לא קיבלתי מענה - המכשיר עדיין היה בבדיקה ולא נמסר לי מועד סיומה.

בשיחה טלפונית עם מנהל החנות ביום 20/11/2015 הוא חזר על עמדתו כי אינו יכול להחליף את המכשיר ואינו יכול לבטל את העיסקה וכי האחריות היא על היצרן וכי נדרשים לו עוד מספר ימים לבדוק את תקינות המכשיר. מנהל החנות לא התחייב על משך הזמן לטיפול.

יצויין גם כי לא סופקה לי תעודת אחריות ולא קיבלתי הוראות הפעלה בעברית כנדרש בחוק.

במדובר במכשיר איכותי ויקר יחסית למוצרים דומים, האמור להיות בשימוש יומיומי. השארת הלקוח ללא מענה למשך זמן רב אינה הוגנת, אינה מקצועית ואינה חוקית.

הדרישה המקורית שלי היתה מצומצמת מאד - לקבל מכשיר תקין. לאור התנהלות החנות אני שיניתי את דרישתי ודרשתי לבטל את העיסקה לקבל את כספי בחזרה.

לאחר שפניתי לרשת באמצעות הפייסבוק, קיבלתי ב 1/12/2015 שיחה טלפונית ממאיר לחיאני,מנהל מוקד שרות לקוחות של אל״מ ביג בוקס שחזר על הטענה כי אין אפשרות לטפל אלא דרך היבואן וכל שהציע הוא שאם הנושא דחוף לי אז שאפנה ליבואן ולא לרשת ביג בוקס… הוא הסכים לנסות לעזור ולהבין תוך כמה זמן יוכל להסתיים הטיפול…

לאחר כמה דקות קיבלתי הודעה שהמכשיר נבדק נמצא תקין והוא בחנות.

2/12 אספתי את המכשיר. טענתי 4 שעות וניסיתי להפעיל תוך מדידת זמן פעולה -10 שניות. טענתי שוב במשך 13 שעות ושוב - 10 שניות פעולה בלבד. ניסיתי שוב לטעון את המכשיר לילה שלם - עדיין לא עובד יותר ממספר שניות.

3/12 מנהל השרות חזר אלי לבקשתי ומנסה לחבר ביני לבין היבואן, עדיין לא מקבל לחלוטין את אחריותו למכשיר שמכר לי, ממש שיח חרשים.

8/12 שיחה עם שושי (?) משריג, היבואן העלתה כי היא לא מכירה שהמכשיר הגיע אליהם, מחזק אצלי את החשיבה שהם לא באמת בדקו אותו.

10/12 אני מחזיר את המכשיר ליקי מביג בוקס, והוא שולח אותו לבדיקה.
28/12 אני אוסף את המכשיר מהחנות לאחר שהודיעו לי שהוא חזר תקין. אני משתמש בו פעם אחת באופן תקין

1/1/2016 המכשיר נכבה תוך כדי שימוש. אני טוען אותו עד שנכבה האור הכחול ואחרי שעתיים בערך מפעיל אותו שוב. הוא נכבה תוך 10 שניות. אני מניח שהבעיה במטען ושהם טענו אותו עם מטען אחר ולא בדקו את המטען הספציפי הזה.

4/1 לאחר פניה אלי חזר אלי מאיר לחיאני, עמד על דעתו שלחברה אין כל אחריות ושאני צריך לפנות ליבואן. לא נוצרה כלל תקשורת מועילה.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה ופיתוי כספי פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה