פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירת מור פגום, אי עמידה בהתחיבות, סרוב לטפלו יחס מזלזל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצר בחנות ביג בוקס סניף אשדוד הסבירו לי שמגיע לי הדרכה מטכנאי על השימוש, שיש אחריות 10 שנים על המוצר ושבמקרה ויש בעיה החברה המטפלת דואגת לפק מוצר חילופי לזמן הבדיקה /תקון. ברגע ששילמתי על המוצר נאמר לי שעליי ליצור קשר עם החברה ברימאג כדי לתאם איתם הגעה של טכנאי. בקשתי מהנציגה שמכרה לי לעזור לי בכך אך אמרו לי בחוצפה שזה לא באחריותם ושאני צריכה להתקשר לבד. תאמתי...כשהגיע הטכנאי התבר שהמוצר פגום והוא לקח אותו לבדיקה בחברה. כשהובטח לי שיצרו איתי קשר תוך כמה ימים. מכשיר חילופי לא יפקו לי. יתר על כן,אחרי שבוע מצאתי את עמי מתקשרת לחברה ומחפשת היכן נמצא המוצר והעבירו אותי מנציג לנציג כשכל אחד טען שזה לא באחריותו. יצרתי קשר עם החנות אך שם רק הפנו אותי לשרות לקוחות נוסף שלא הועיל בכלום. לאחר הרבה מאמצים מצדי איתרתי משהו שידע לתת מענה והובטח לי שאקבל מכשיר חדש. קיבלתי מתוקן. שוב פניתי לחנות ושוב רק הפנו אותי לאולו שרות לקוחות. החלטתי שאני מחזירה את המוצר לחנות. בחנות סרבו לקבל אותו ותענו שהבעיה שלי מול ברימאג - החברה שמספקת אחריות על המכשיר ושהם בתור אילה שמהם רכשתי לא קשורים לעניין שאני צריכה לדבר עם שרות לקוחות. מנהל החנות ליברמן יאן, לא היה מוכן לעזור לי אף בבדיקה מול שרות הלקוחות או בכל דרך אחרת. הוא דיבר בזלזול מוחלט וחוצפה ופשוט קיבלתי יחס כאילו אני אשמה במשהוא למרות שהם אילה שמכרו לי מוצר פגום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול באותו מנהל חנות פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה