|
|
|
|
|
|
מכירת מוצר פגום ואי מסירת מידע חיוני בטרם ביצוע עסקה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 מרץ 2018 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
דרך בר יהודה 127 |
כתובת: |
מתחם תל חנן - נשר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
עובדי חנות "ביג בוקס" בתל חנן בנשר מכרו לנו מוצר פגום ,ניצלו את העובדה שאנו אנשים מבוגרים ,שלא מודעים לחוקי דרקון אשר שוררים ברשת ביג בוקס .
נפלנו קורבן בידי נציגים שדאגו לקבל את הסכמתנו ללא מתן הסבר בטרם ביצוע עסקה,הם קבלו את חתימתנו בדרך של אי מסירת מידע חיוני שלכאורה מסיר מרשת אחראיות לפגמים במסך הטלוויזיה בעת איסוף המוצר באופן עצמאי ,ללא מתן הסבר או אלטרנטיבה אחרת לצד ניצול חוסר ידע שלנו בשפה עברית (אנו עולים חדשים) .
אנו דורשים לעמוד על זכותנו ולקבל מוצר חדש או לחלופין זיכוי כספי מלא.
0503068835 איש קשר לניהול הדברות
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ביג בוקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|