פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות איום! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו סנטר כתובת:
אתר ברנר - בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אספר בקצרה למרות שהסיפור המלא הרבה יותר מזעזע ומרתיח:
ב- 11.8 קניתי מחשב ומסך בסניף ביג בוקס (Big BoX) המדובר. המוכר הבטיח שהמוצרים יגיעו תוך שבוע. לאחר כשבוע נאמר לי שישנה בעיה והמחשב מתעכב בעוד כשבוע. לאחר עוד שבוע שוב אותו הסיפור אך הפעם דובר על יומיים. לאחר יומיים...? ניחשתם נכון - אין מחשב, אבל סוף כל סוף הודיעו לי בשמחה שהמחשב מגיע ושאקבל פיצוי הולם על עוגמת הנפש.
כשהגעתי למחרת לקחת את המחשב המסך והפיצוי כפי שהובטח לי, זכיתי לוויכוחים אינסופיים עם סגן מנהל החנות שפתאום שכח שרק אתמול דיברתי איתו (ציטוט) "לא אמרתי דבר כזה", "אל תכניס לי מילים לפה".
לבסוף, לאחר שעה של וויכוחים איתו ועם מנהל החנות, קיבלתי פיצוי "הולם" על סך 100 ש"ח שלמים.
שמח הגעתי לנקודת המכירה כשהמחשב מחכה לי בקופה, אך מה עם המסך? (ציטוט) "המסך שלך נמכר למישהו אחר" ו "אין עוד מסכים זהים ברשת".
איך המסך נמכר? הריי שילמתי על המסך לפני כחודש ואפילו דאגו לחייב את חברת האשראי בזמן... יכול להיות שהחברה מוכרת יותר מוצרים מהמלאי שברשותה?
נאלצתי לבחור מסך אחר ועוד להוסיף 100 ש"ח לחשבון כי המסך היה קצת יותר יקר מהמסך הקודם שקניתי (כמובן שהייתי צריך לוותר על הפיצוי ה"הולם" שקיבלתי לפני שכן אם לא אצטרך להוסיף עוד 200 ש"ח).
100 ש"ח הוא סכום מזערי יחסית לעלות הקניה הכוללת ומן הראוי לוותר ללקוח על סכום זה כיוון שלא הוא זה שאשם שמכרו לו את המוצר שרצה ושכבר רכש (אבל זו רק דעתי...)
אין פיצוי, לא נורא, העיקר שיש מחשב ומסך!
לאחר התשלום שמחו לבשר לי ש"המסך יגיע עוד יומיים אנחנו נתקשר אליך"...
אין פיצוי וגם לא מסך,לא נורא, העיקר שיש מחשב!
כשהגעתי הביתה עברתי על מפרט המחשב שקיבלתי - תודה לאל הכל שם.
כשבדקתי פיזית את החומרה גיליתי להפתעתי (?) שמה שכתוב במפרט בכלל לא תואם את מה שבאמת מותקן במחשב!!!!! יכול להיות?
חזרתי לחנות שידעו להטיל את האשמה על חברת Galaxy שהם אלו שהרכיבו את המחשב. "אל תדאג נתקשר אליך"
היום, אחריי עשרים וחמישה ימים, אין פיצוי, אין מסך ואין מחשב.
ומה עם המסך שהבטיחו שיגיע אחרי יומיים? כבר חמישה ימים שאני מחכה שיתקשרו אלי...

וזה עוד הסיפור המתומצת...
עוגמת נפש סוג הנזק :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח קיבל את המוצרים ופיצוי הולם.
הלקוח קיבל בהבנה את ההסבר למקרה שאינו עולה בקנה אחד עם מדיניות החברה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה