פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מקבלים מוצר בחזרה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ליד קניון אילון כתובת:
תיאור הבעיה:
אני קניתי בחנות רמקולים למחשב ב320 ש"ק. אחרי שבוע הלכתי לחנות בחזרה כדי להחזיר להם אותם כי לא אהבתי את המוצר. את הקופסה של המוצר פתחתי אבל השארתי הכול שם מסודר ובלי פגומים.
מנהל הסניף אלכס סירב לקבל מוצר בחזרה וגם סירב להחליף אותו על מוצר אחר. הוא אמר שהם עובדים לפי התקנון הפנימי שלהם ואין בכלל חוק כזה שנותן לצרכן להחזיר את המוצר במשך שבועיים בתאריך הקניה.
כספי סוג הנזק :
להחזיר מוצר ולקבל כסף בחזרה. פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
רשת ביג בוקס פרצה דרך כאשר הנהיגה לפני כשנתיים מהפיכה בענף החשמל, כאשר קבעה את הכלל "להחזיר בלי להסביר" שאומר שניתן להחזיר מוצרים שנקנו מכל סיבה שהיא,תוך 10 ימים מיום הקניה,ולקבל את מלוא הסכום ששולם.התקנון מוצג ליד הקופות בסניפים באופן גלוי ובו כתוב במפורש כי אפשרות ההחזרה אינה כוללת בין היתר את מוצרי מחלקת מיחשוב,מדיניות החברה הינה שקיפות מלאה מול ציבור לקוחותינו,ובהתאם לכך אנו מציבים שילוט מאיר עיניים ומתדרכים את אנשי המכירות. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה