פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צוות לא מקצועי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/11/2006 רכשתי מחשב נייד מרשת BIG BOX לאחר שהגעתי הביתה ראיתי שהמחשב שרכשתי עולה 2500-3000 ש"ח פחות ממה שרכשתי אותו (ע"פ סקר שעשיתי בין 10 חנויות) מהרתי לחנות יום למחרת על מנת לבטל את העסקה, הם הכן הסכימו לבטל לי את העסקה או להחזיר לי את ההפרש.

ביקשתי להחליף מחשב למחשב אחר במקום לקבל החזר כספי, הם הסכימו שאלתי על דגם DV8371EA שנמצא בתצוגה המוכר אמר לי "זה הדגם הכי חדש עם מעבד DUAL CORE 2 וכרטיס מסך חזר וכו'".

לאחר שהגעתי שוב הביתה ולאחר זמן מה שנשאלתי ע"י חבר לסוג המעבד ואמרתי לו DUAL CORE 2 הוא הסתכל על פרטי המחשב והמחשב בעל מעבד DUAL CORE ולא DUAL CORE 2.

מהרתי והתקשרתי לחנות הנציג שטיפל בי שאל את הבחור שעזר לו לטפל בי האם הוא אכן אמר לי DUAL CORE 2 בתגובה הבחור אמר שכן והנציג שאל אותו על סמך מה ?! הוא ענה שגם אצל באג מחשבים זה מצויין כך.

בתגובה התבקשתי שוב להגיע לחנות על מנת לבטל את העסקה או להחליף את המחשב לדגם אחר, שאלתי האם אני יכול לעשות את זה בסניף רמת גן כיוון שאני גר בכפר סבא ולא כל כך נוח לי לנסוע שוב (פעם שלישית) לבילו הנציג ענה חד משמעית שלא.

המחשב נשאר אצלי מחוסר זמן לנסוע לבילו ובנוסף רכשתי מחשב חדש כיוון שהביצועים של המחשב חשובים לי מאוד הוא לצרכי עבודה. ברשותי עסק בתחום עריכת וידאו והמחשב משמש אותי לעריכה מה שדורש ביצועים גבוהים מאוד.
כספי ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :
החזר של המחשב למרות שנרכש לפני יותר מחודש וביטול העסקה בסניף רמת גן. פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
לאחר בדיקת המקרה הוחלט על החלפת המחשב,הלקוח עודכן תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה