פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב4/10 נקנתה לי מתנה על ידי אחותי בסניף של החברה בבילו סנטר. המתנה היא רמקולים של JBL. אני חזרתי מחו"ל אחרי שלא הייתי תקופה בארץ וכמובן שאהבתי את המתנה אך אני צריך לבדוק איך הרמקולים פועלים אז פתחתי את האריזה ובדקתי ומצאתי שהרמקולים לא לטעמי. ביחד עם הקנייה אחותי קיבלה שובר החלפה התקף ל 14 יום. אף אחד לא דאג להגיד לאחותי במהלך הקניה שצריך להחזיר את המוצר להחלפה כשהוא סגור הרמטית על ידי ניילונים.כמובן שבשביל לבדוק אם המוצר לטעמך כאשר קיבלת אותו עליך להוריד ממנו את הנילונים.
בתאריך 11/10 הגעתי לסניף אשדוד של החברה ,הסניף שהכי קרוב לי לבית על מנת לבצע את ההחלפה.איך שנכנסתי לחנות סגן המנהל בשם שלומי, אפילו לא הספיק לראות את המוצר הוא אמר לי אני לא מחליף לך , הוא בא בגישה מאוד שלילית. ניסיתי להסביר לו שזו מתנה והיה עליי לפתוח את האריזה על מנת לראות אם היא לטעמי והוא לא היה מוכן להקשיב בכלל ואמר חד משמעית. "מה אני חנות יד שניה, עודפים,"? לא נראה לי הגינוי בכלל שזה השירות שאני מקבל ברגע שקונים לי מתנה ב קרוב ל 500 שקל ואני רוצה להחליף אותה למשהו שיותר ישמש אותי אני מקבל שירות כל כך שטחי של מישהו שעוד מונה להיות סגן מנהל. יתרה מזאת אם זו המדיניות החלפה של המוצרים אז צריך לחנך את המוכרים להדגיש זאת ללקוח בעת הקנייה שאין לפתוח את המוצר כי לא תוכל להחליף אותו. (יש לציין כי הגעתי עם המוצר באריזתו המקורית הכול חוץ מהנילונים הסגורים הרמטית) אני מאוד מאוד מאוכזב וכועס על המקרה כי לא כך צריכה להתנהג חברה שמחשיבה את עצמה רשת גדולה.מצפה לקבלת תשובה הולמת למקרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר ופיצוי הולם על עוגמת נפש פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה