פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרחבת אחריות למחשב נייד HP נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הבעיה שלי קצת מורכבת...

בתאריך 05/11/2006 רכשתי מחשב נייד מסוג LENOVO V100-22G שלא היה במלאי, לאחר כשבוע הייתי שוב בסניף (במקרה) והמוצר עדיין לא היה החלטתי להחליפו למחשב HP DV8371 לאחר שהמוכר ציין בפניי שמדובר במילה האחרונה עם מעבד DUAL CORE 2 (לא ממש הבנתי בזה)...
לאחר שבועיים יצא הדגם DV9076EA מחליפו שפורסם שיצא עם מעבד DUAL CORE 2 ולאחר בדיקה מעמיקה גילתי שהמחשב שברשותי אינו DUAL CORE ולא DUAL CORE 2, פניתי לאתר תלונה והם דאגו לגשר בנינו... וחברת ביג בוקס החליפה לי את המחשב מייד למחשב החדש - ראשית תודה לאתר תלונה.

יחד עם זאת שכחתי לציין לאחר שהחזרתי את המחשב הראשון LENOVO (שציינתי בתחילת השיחה) החלפתי לHP DV8371 והוספתי הרחבת אחריות ל-3 שנים... בהחלפה השלישית למחשב HP DV9076EA הזדקתי על המחשב הקודם בסכום המלא (אבל לא כולל סכום האחריות), את האחריות השארתי לצורך המחשב החדש- חברת ביג בוקס ציינה בפניי שהם דואגים להעביר ל-HP את הנתונים והמחשב החדש יקבל את האחריות.

כיום כאשר אני רוצה לממש את האחריות (לאחר שהמחשב אצלי שנה וחצי) נתקלתי בבעיה שבחברת HP לא מעודכן האחריות על המחשב שברשותי, המסכנה שאני יכול לעסיק מזה שביג בוקס לא עדכנו אותם.

השגתי מביג בוקס את כל הניירת האפשרית שמראה את השתלשלות העניינים (זיכוי של ה LENOVO והחלפה ל- HP DV8371, זיכוי של ה- HP DV8371 ורכישה של ה- HP DV9076EA) ומספר סידורי של המחשב שרכשתי מהם (האחרון).

חברת HP ביקשה את המספר סידורי של המחשב הקודם (DV8371) על מנת לבדוק האם קיימת עליו אחריות ואם כן לעביר אותה למחשב הנוכחי... אך לחברת ביג בוקס אין את מספר הסידורי של מחשב זה לדבריהם הוחזר לחברת HP.

נכון להיום חברת HP לא מחבדת הוא מכירה את האחריות שרכשתי וקיימת אצלי בעיה במסך המחשב.

למרות שהפנייה לחברת ביג בוקס אני רואה גם ב-HP אשמים כיוון שחברת ביג בוקס היא משווקת מורשית שלהם והם עצמם לא מוכרים ללקוחות פרטיים. לדעתי חברת HP צריכה לקחת על עצמה את התחייבות ביג בוקס ולאחר מכן לבחון המשך עבודה איתם ולא לנער אותי ממקום למקום...
פיצוי כספי בשווי האחריות + כיבוד האחריות. פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה