פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר פגום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-8/7/08 רכשתי מקרר בחנות ביג בוקס שבאשדוד. מספר הזמנה: 22025168. כאשר השליח הביא את המקרר הוא ציין בדרישה כי מקובל להשאיר טיפ של 80 ש"ח לשליח. ציינתי לו שאני אישה נכה בכיסא גלגלים, אז הוא סלח לי ואמר שחמישים ש"ח יספיקו.
לאחר שהדלקתי את המקרר התגלה כי הוא אינו מקרר, צילצלתי לחנות ולחברה, ושלחו אליי טכנאי. הוא הגיע לאחר מספר ימים, ואמר שעליי לנתק את המקרר מהשקע לכמה שעות ואז לחבר שנית, ואז המקרר יתחיל לעבוד. לאחר שעשיתי זאת מספר פעמים והמקרר עדיין לא עבד פניתי שוב לחברה. שלחו אליי טכנאי נוסף, הפעם התברר כי הבעיה היא עם שבב במקרר וכי הוא בכלל נוצר עם פגם ייצור, והבטיחו לי מקרר חדש. לאחר כשבוע הגיע השליח עם מקרר חדש.
אולם גם הפעם המקרר היה לא תקין, והגומייה שאמורה לשמור על הואקום שבמקרר הייתה לא מודבקת. צילצלתי שוב לחברה, ושוב הגיע טכנאי שהסביר כי מדובר בפגם ייצור, הוא אמר שידביק את המדבקה באופן זמני אך הסביר כי מגיע לי מקרר חדש, שלם ולא פגום מהייצור. כמובן ששוב פניתי לחברה, שם נאמר לי כי ייקח לפחות כמה ימים לספק מקרר חדש והיות והזמן היה לקראת סוף השבוע, והמקרר לטענת הנציגה יגיע ביום חמישי הבא, היא הציעה לשלוח לי טכנאי, שידביק את הגומייה באופן זמני. הסכמתי, הגיע טכנאי והדביק. ביום חמישי פיניתי את המקרר בציפיה לקבלת המקרר החדש, כפי שהיבטח לי על ידי הנציגה אך שום דבר ואף אחד לא הגיע.
חשוב לי לציין שכל התהליך מלווה בצער רב ומסכת ייסורים, היות ואני והן בעלי נכים בכיסא גלגלים.
לאחר מכן פניתי לחברה, שם נציגה חוצפנית בשם שירן הסבירה כי לא אקבל מקרר חדש, למרות מה שנאמר לי והיות והמקרר עתה תקין - כלומר הטכנאי הדביק את הגומייה אז אין פגם בכלל ואין לי על מה להתלוננן. הסברתי לה שלא נראה לי הוגן שבפעם היחידה בחיי שאני קונה מקרר חדש, עליי להסתפק במוצר פגום. שירן בדקה הנושא, ואמרה שהדבר היחידי שתוכל לעשות הוא להחליף לי דלת למקרר. למרות שפתרון זה היה לא לשביעות רצוני, הסכמתי היות והיא אמרה שההחלפה תתבצע תוך שבוע. אולם מאז שיחתנו האחרונה בה הסכמתי לקבל דלת חדשה, שירן לא עונה לשיחותי, ולא חוזרת אליי. מאז חלף חודש ובמוקד שירות אמרו לי כי הדלת תגיע תוך 90 יום ולא שבוע כמו ששירן הבטיחה. הם התנערו מאחריות, ואמרו כי עליי לפנות ליבואן. פניתי ליבואן- פרימק דיגיטל H, שם דיברתי עם סיון, שגם התנערה מאחריות ואמרה שזה נמצא בטיפול נותן האחריות. לכן פניתי בחזרה לחנות בה נקנה המקרר. גם שם התנערו מאחריות, הבטיחו לי שמהמוקד ניצן /מירב יחזרו אליי, ולמרות שפניתי גם למוקד 3 פעמים והשארתי את הטלפון הנייד, אף אחד לא חזר אליי.
כך נוצר המצב שקיבלתי מקרר פגום מהייצור ואחרי מסכת ייסורים, כולם היבואן, נותן האחריות והחנות מתנערים מהנושא. כבר עבררו כמעט חודשיים ועדיין אין לי מקרר תקין, למרות שידוע לי שהם חייבים לספק לי מוצר תקין תוך עשרה ימים.
כיום אני אובדת עצות, ברצוני לסיים את הטיפול בבעיה במהרה, ואשמח מאד לקבל את עזרתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה