שירות לקוי,חשש להונאה ואי קבלת מסמכים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 05 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 05/02/2009 רכשתי ב"ביג בוקס" ר"ג מחשב נייד HP. השירות של איש המכירות היה בינוני ומטה והתעניינותו בבקשותיי וצרכי היתה מינימאלית.
בסופו של דבר הוצע לי ע"י נציג HP בחנות "מחשב חדש מתצוגה" בהנחה. לדבריו איש לא נגע במחשב .
כשהגענו הביתה התברר שעל המחשב היו מותקנות תכנות כגון ICQ וקבצים נוספים, נראה כי המחשב הוחזר ע"י לקוח.
לא הייתי לוקחת המחשב, גם תמורת ההנחה לו ידעתי זאת.
כמו כן נאמר לי שהרחבת אחריות לשנה נוספת תעלה כ 300 ש"ח ובסופו של דבר נדרשתי לשלם 400 ש"ח.
לא קבלתי חשבונית ותעודת אחריות אלא קבלה בלבד.
העובדים התקוטטו ביניהם, לאיש המכירות ולקופאית האחראית לא התחשק לתת שירות, מה שגרם לכך שלמרות שלא היו קונים המתנתי זמן רב.
מיום ששי בבוקר ועד יום א' בצהרים לא ענה איש לטלפון.
ביום א' 08/02 בשעה 11.30 , השארתי הודעה למנהל יניב ובקשתי שיחזור אלי. איש לא צלצל.
שלחתי מייל תלונה באמצעות "צור קשר" באתר של ביג בוקס ב 08/02 בערב ותזכורת למייל שלהם ב 12/2.
אינני מצליחה לקבל כל תגובה. מקווה שבאמצעות אתר זה אזכה למענה.
|
כל המופיעים בסוג הנזק |
סוג הנזק : |
|
|
|
|