פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בתיקון הXBOX 360 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לרונן מנהל שרות הלקוחות
בתאריך 12.10.08 רכשתי בחנות ביג בוקם בסניף באר שבע מכשיר XBOX 360 + טלויזיה (עיסקה בשווי של 5500 ש"ח).
ב-27.05.09 הבאתי את המכשיר, שהיה תחת אחריות, לתיקון בגלל בעיות בקריאת הדיסקים. ביקשתי שיחליפו את הכונן. מנהל הסניף (ג'קי), הבטיח שהמכשיר יישלח לתיקון ושאני אקבל אותו תוך עשרה ימים בגלל החגים (שבועות). אחרי עשרה ימים באתי לחנות ונאמר לי שהמכשיר עדיין לא חזר מהתיקון ושייתקשרו אלי. אף אחד לא יתקשר אלי, ואחרי יומיים חזרתי שוב לחנות, וג'קי אמר לי שהמכשיר עדיין לא הגיע אליו ושעלי להתקשר למספר הנייד הפרטי שלו כדי לקבל מידע על התיקון. למחרת התקשרתי כהוסכם ומנהל הסניף לא ענה לי. הגעתי שוב פעם לחנות ולהפתעתי מנהל הסניף ג'קי הודה שהמכשיר אף פעם לא יצא מהסניף כי הסוכן לא מגיע לבאר שבע. התאכזבתי קשות מהשקרים ומחוסר האחריות של המנהל. אין לכם במה להתגאות בו בנושא שירות לקוחות. בסוף שיחתנו באותו היום, הוא אמר לי שהוא יביא אישית את המכשיר לתיקון לנתניה במהלך שבוע הבא. ניגשתי שוב פעם לחנות ב-21 ליוני כדי לדעת מה קורה עם המכשיר-כמעט חודש אחרי בקשתי לתיקון-ופגשתי את לימור שסוף סוף טיפלה במקצועיות בבעיה. הייתי מספיק סבלנית ואדיבה. אני פונה אליך כדי לקבל סוף סוף את השירות שמגיע לי כלקוחה. כל הסיפור הלא נעים הזה גרם לי ולבני עוגמת נפש. לכן אני מבקשת פיצויים. 
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המכשיר ופיצויים פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה