פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מהגרועים ביותר שנתקלתי בהם אי פעם! נושא התלונה:
אסדו גיא שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
מתחם מסחרי תל חנן כתובת:
נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי צורב בחנות. הצורב לא היה תקין. ניגשתי לחנות והחלפתי את הצורב. כעבור ארבעה חודשים, הצורב התקלקל שוב. ניגשתי לחנות ואמרו שהמוצר ישלח לתיקון. בנוסף ציינו כי זה ייקח חמישה-שישה ימים וכי ייצרו עמי קשר כאשר המוצר יחזור מתיקון. הלכתי לביתי וחיכיתי. אחרי שבוע וחצי שלא יצרו עימי קשר, הגעתי לחנות לבדוק מה קורה. המזכירה אמרה לי שהמוצר לא חזר מתיקון. כאשר שאלתי מדוע לא חזר המוצר אע"פי שעבר הזמן עליו התחייבו, היא אמרה כי לא ייתכן כי נאמר לי חמישה שישה ימים וזמן התיקון עומד על שבועיים - מרגע שהמוצר נשלח מהחנות (לא מהרגע שנתתי אותו לתיקון). כמובן שזעמתי על שהטעו אותי אבל קיבלתי את דבריה ובין כה וכה עברו כמעט שבועיים. לאחר עוד שבוע של המתנה וללא מילה מהחנות, התקשרתי שוב. שאלתי מה קורה עם המוצר ולמרות שעבר כמעט חודש הוא עוד לא חזר אלי(כמובן שמדובר רק בצורב!!). אמרו שיבדקו ויחזרו אלי. אף אחד לא חזר אלי ולא דיבר עימי אף שהובטח לי מפורשות שיחזרו אלי. לאחר כמה ימים ששוב לא נשמע קול מצד החנות, התקשרתי שוב. גם הפעם אמרו שהמוצר לא חזר. כאשר רציתי לדעת מדוע התיקון מתעכב כל כך, לא ידעו לענות ולאחר דין ודברים, הבטיחו שיבדקו ויחזרו אלי. האם חזרו אלי? לא. מקץ עוד יומיים, ולאחר סה"כ חודש!! (כאשר זה התחיל בחמישה-שישה ימים וכאשר מדובר בסה"כ בצורב) התקשרתי שוב. שאלתי אם הצורב חזר. למרבה הפתעתי הוא חזר. וכששאלתי מדוע לא יצרו עמי קשר (כאשר הם יודעים שאני כבר חודש רודף אחריהם)בנוגע לאיסוף המוצר, נתנו תשובה מתחמקת. סה"כ, היחס היה מזלזל ביותר. כל ההבטחות שניתנו לי לא בוצעו (סה"כ להרים טלפון). לא ידעו להגיד לי אפילו למה זה מתעכב ובנוסף להכל למרות שאמרו זמן תיקון של שבועיים המוצר חזר.
קניתי בחנות הזו לא פעם -מסך LCD, שואב והצורב המדובר.
אני יכול להגיד בלב שלם שלעולם לא אדרוך רגל בחנות הזו - כי בסופו של דבר השירות זה מה שגורם לאנשים לחזור
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה