פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצר פגום נושא התלונה:
קסלר צפריר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו סנטר כתובת:
צומת בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.9.10 רכשתי מספר רב של מוצרים מהחברה בעלות כוללת של 20000 ש"ח אחד מן המוצרים היה מזגן 2.5 של חברת LG לאחר הרכישה הזמנתי טכנאי שיבצע התקנה במהלך ההתקנה נאמר לי על ידי הטכנאי שהיחידה הפנימית של המזגן לא פועלת למחרת התקשרתי שלחברה על מנת שיגיעו לפתור את התקלה נאמר לי על ידי השרות של LG שאין להם טכנאי ואני צריך להמתיך 14 יום לטכנאי התקשרתי במקביל לביג בוקס ודיברתי עם סגן המנהל אדם שמו והוא טען שזה זמן סביר בהתחשב שאיחו חגים נסיתי להסביר לו שאני רכשתי את המוצר חדש שלא הספיק לעבוד דקה אחת ולא יכול להיות שאני צריך להמתין 14 יום להגעת הטכנאי.
בתאריך 13.9.10 הגיע הטכנאי שהאבחנה שלו היתה שהמוצר יצא פגום מהחברה
והכרטיס של הפיקוד הכללי של המזגן לא תקין ויש להחליפו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה כוללת של יחידת המיזוג לאלתר פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה