פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח במפרט הטכני נושא התלונה:
אוחיון שאול שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.10.2010 ביקשתי לרכוש LCD עם יציאת UZB מביג בוקס במתחם סינמול מפרץ חיפה. הוצע לנו לרכוש מוצר זה מתצוגה רק הובהר לנו במעמד הקניה שהUZB אינו תומך בהקרנת סרטים, רק בקבצי תמונות ומוסיקה.
ארזו לנו את המכשיר בניילון פצפצים את כל האביזרים בשקית ויצאנו מאושרים מהעסקה.
לאחר כ-3 חודשים רציתי לממש את זכותי ולהישתמש בUZB אך הופתעתי .
לאחר ברור טלפוני עם יבואנית LG מקבוצת י.ח הובהר לי חד משמעית שיציאת ה UZB במכשיר שרכשתי אינו פעיל
אנו רעייתי ואנוכי מוכנים להישבע ולהיבדק במכונת אמת על חשבוננו לצורך אימות מהלך העיסקה מול המוכרנים ליאורבן חיים מנהל הסניף
ומר יאיר קנטרי
ממכתב תשובה ממר רונן קרן מנהל שרות לקוחות נאמר בסעיף 4 ואני מצתת"טענתך נבדקה עם המוכרן בסניף והלה הכחיש את טענתך"
זו לא התלונה הראשונה שבה חברה זו מטעה את לקוחותיה .זן לא צרכנות הוגנת.ואף ארחיק לכת ואשתמש במושג רמאות לשמה
תודה על הקשבתכים מאשר פרסום מכתבי זה בכל מדיה אפשרית

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה