פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחליף מוצר פגום בהצגת קבלה, לפני פקיעת האחריות נושא התלונה:
‏שבת ‏07 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך העמק 41 נצרת עילית כתובת:
סניף נצרת עילית, דודג' סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי אוזניות מדגם AKG K321 בסניף הנתון, בתאריך 12/03/11, אוזניה אחת הפסיקה לעבוד, והיום 7/05/11 הלכתי לסניף ושם נאמר לי שאני צריך לפנות ליבואן הרשמי בארץ [שעליו אף פעם לא שמעתי, ואין לי שום קשר אליו משום שהאוזניות נקנו בביג בוקס] ולשאול איפה נמצאת נקודת שירות שלו ולמסור ליבואן את האוזניות לבדיקה, ביג בוקס מסרבים למסור את האוזניות לתיקון בעצמם, ואני נשארתי עם מספר טלפון של היבואן [שנמצא בלוד, שכנראה לי יסכים לבוא לאסוף את המוצר הפגום, מרחק של 100 ק''מ] ואוזניות שלא עובדות.
בזבוז זמן, בזבוז דלק כתוצאה מנסיעה לסניף סוג הנזק :
החלפת המוצר למוצר חדש, או קבלת החזר כספי מלא על המוצר פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה