פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר משומש כחדש - חשד לרמאות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה על שירות רע וחשד לרמאות

ביום ו' 9/3/2012 נכנסתי לסניף BIG-BOX בנס ציונה, כדי לרכוש את המוצר Xbox 360.
ניגש אליי איש מכירות, סיפר לי על מבצע שיש כרגע ברשת שלכם. היו לי מספר שאלות, שעל חלקן הוא לא ידע לענות, ולכן ביקש עזרה מאיש מכירות נוסף. איש המכירות שהגיע, אמר לאיש המכירות הראשון , שהוא יטפל בי מעכשיו, (ההתנהלות הזו של חוסר פרגון מצד איש צוות, לקולגה שלו, צרמה לי מאוד, אך אני לא מנהל הסניף שאחראי על המוכרנים, כך שהמשכתי לקבל את התשובות לשאלות שהעלתי. שמו של העובד הזה ידוע לי, למקרה שתרצו לחקור את העניין לעומק). בסופו של דבר החלטתי לרכוש את המוצר, שהיה במבצע (Xbox 360 Kinect 4 GB), ושהוצע לי מלכתחילה ע"י איש המכירות הראשון.
משביקשתי לקבל את המוצר, ניגש איש המכירות (שהתנהלותו צרמה לי) לחפש את הקופסא, אך משום מה למרות שהייתה קופסא על המדף, הוא חיפש קופסא אחרת. שאלתי אותו מדוע הוא מתעכב, והוא ענה, שהוא מחפש קופסא עם קוד של המבצע. הוא הלך לאיש צוות אחר (לא שמעתי את שיחתם), ואח"כ הלך למחסן והביא לי קופסא, שנראתה לי סגורה.
בצעתי את העסקה והלכתי הביתה להתקין את המכשיר.
לאחר שהתקנתי את המכשיר, פתחתי את מגירת הדיסק, כדי להכניס משחק, ולהפתעתי גיליתי דיסק של משחק נוסף (FIFA) שלא רכשתי. כיוון שהקופסא הייתה אטומה, והרכיבים היו ארוזים באריזה מקורית, שמחתי על המזל הטוב שהיה לי. מייד לאחר שהכנסתי את דיסק המשחק, שצורף למוצר, אפשר היה לשחק (כלומר לא נדרשה איזו שהיא קביעת הגדרות ראשונית למכשיר. בדיעבד, אני יודע שלא ניתן להתחיל להשתמש במכשיר לפני קביעת ההגדרות הללו). לאחר מספר ימים, דיפדפה ביתי בתמונות, שצולמו במהלך המשחקים, ושוב הופתענו - הפעם גילינו תמונות של משפחה אחרת, בסלון אחר.
ביקשתי מהילדים להפסיק לשחק, ניתקתי את המכשיר, וביום שישי 16/3/2012 ניגשתי לסניף. ביקשתי לדבר עם המנהל. משהסברתי לו את האמור לעיל, הוא מייד היה נכון להחליף לי את המוצר. הוא ציין שהמשחק שהיה במגירת המכשיר, שווה 300 ₪, והייתי יכול להשאיר אותו אצלי. אני ציינתי שלא באתי לקבל משהוא שלא שייך אליי, אלא רק שירות אמין, ולכן אני דורש פיצוי, על עוגמת הנפש, על העובדה שהפסקתי את הילדים מלשחק, על הטרחה בניתוק המכשיר ואריזתו, וכמובן על הזמן היקר ביום שישי, שהייתי צריך לבזבז על החלפת המוצר.
מנהל הסניף טען שהוא מחליף את המוצר, אבל לא מגיע לי פיצוי, מכיוון שהוא לא הרוויח על המוצר. לפני שעזבתי את החנות, במחשבה שנייה (משלא קיבלתי פיצוי כלשהוא, ביקשתי בכל זאת לקבל בחזרה את המשחק, שהיה במכשיר (FIFA). מנהל החנות שינה את דעתו, ולא הסכים להחזיר לי את המשחק (לא התווכחתי, למרות שלו אני במקומו, הייתי נוהג אחרת, מכיוון שלמרות שהמשחק לא נרכש על ידי, הוא גם לא שייך לחנות – הוא שייך כנראה למשפחה שהמוצר היה ברשותה קודם לכן).
לאור המתואר לעיל טענותיי הן:
1. שירות רע במהלך המכירה (הרגשה לא נעימה במהלך הקנייה, כאשר אני עד ל"נפנוף" של איש מכירות צעיר, על-ידי איש מכירות ותיק / מנוסה יותר).
2. שירות לא אמין ורמאות –מוצר שהיה בשימוש נמכר כחדש, באריזה "כאילו" מקורית. אני לא מוצא מילה אחרת מלבד "רמאות" כדי לתאר זאת.
3. שירות רע בטיפול בלקוח שהעלה טענות צודקות, ושנגרם לו עוול – עסק שמכבד את עצמו, יידע לפצות את הלקוח כדי שיצא מרוצה בסופו של דבר, למרות שהשירות שקיבל בתחילה היה רע.
4. אני מקווה ששירות הלקוחות יחקור את הנושא, ויידע לשפר את השירות שלכם ללקוח, וכן שייחדד למוכרנים כיצד להתייחס אחד לשני (אני יצאתי עם הרגשה של שוק, למרות שהעיצוב של הסניף מצהיר על רמת שירות איכותית ביותר).
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת נפש ובזבוז זמן פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה