פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוק ביטול עסקה ומוצר פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 09.04.12 נכנסתי עם אשתי לסניף ביג בוקס בילו. אישתי ראתה שם תנור, החלטנו לרכוש, שילמנו בכרטיס אשראי, והזמנו משלוח בהמלצת המוכר למרות שיש לנו רכב מסחרי ויכולנו לקחת אותו בעצמנו. עלות המשלוח 100 ש"ח.
בתאריך 16.04.12 התקבל המוצר בביתינו, כשהוא שבור ורעוע. פנינו לחברה בדרישה לביטול עסקה, ונתקלנו בסירוב.(בניגוד לחוק. נאמר לנו ע"י מנהל הסניף שאין לנו עסק איתם אלא עם היבואן בכלל, ומצדם אנחנו יכולים להגיש תלונה על הפרת חוק זה לא מעניין אותם, כי העסקה היא עם היבואן. למרות כמובן שיש לנו חשבונית וקבלה שלהם. נאמר לנו שנצטרך לפנות ליבואן, היבואן ישלח טכנאי, הטכנאי ירשום דו"ח, "ומשם נתקדם" . לא עזרו הפצרותיי שעל פי חוק אני רשאי בכל מקרה להחזיר את המוצר כל עוד לא נעשה בו שימוש. הם לא רצו שאחזיר את המוצר בכלל.

בקיצור מצטער על הרגע שנכנסתי לשם.
כספי סוג הנזק :
קבלת המוצר הפגום חזרה וביטול עסקה מיידי, כולל זיכוי בכרטיס אשראי פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה