|
|
|
|
|
|
המון תקלות ללא מענה לאחר תיקונים |
נושא התלונה: |
בן עזרי רועי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 08 אפריל 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון הזהב |
כתובת: |
קניון הזהב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מסמסונג את המכיר שאמור להיות המכשיר הכי חזק את הsamsung note adg ולאחר ימים התחילו הבעיות עם המכיר ולא היה ביכולתי לגשת לסמסונג כי מצב אימי שחלתה בסרטן לא איפשר לי לגשת כי לאחר זמן קצת אימי ניפטרה ואז היה השיבה ולאחר מכן ניגשתי לחברה והם שלחו את המכשיר לתיקון עקב המון בעיות כגון היה ניתקעה המון בעייה בקליטה סוללה חלשה ואז נאמר לי שהחליפו כרטיס חשמלי לא היה מוצא חן בעניי אבל אין מה לעשות הסבירו זה נועל חברה המכשיר חזר יותר תכול עם המון יותר בעיות ואז הסבירו לי שהמכיר יחזור לתיקון לאחר שבוע והפעם אמרו עידכון גירסה ניקוי מגעים ועדין המכשיר לא תקין מה ביוכולתי לעשות ...תודה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת דגם.. והחזר הפרשים קניתי מכשיר 5000 שקל הכי יקר שיש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ענק הוידאו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|