פרטי התלונה

תלונות לוח ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון : זיכוי חודשים אוקטובר נובמבר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אילן טירספולסקי 22/12/2008
מספר מנוי 552745
לכבוד מנהלת קשרי לקוחות "כלכליסט"

שלום רב,
פניתי לחברת "כלכליסט" בנושא הפסקת המנוי לעיתון שהסתיים ב 16/9/08 ובנוסף ביקשתי להעביר
4 עיתונים אחרונים לכתובת אחרת מכיוון שנסעתי לחו"ל בתאריכים 14/9/08-13/11/08
הובהר לי בשיחה שלא נהוג להחליף כתובת לפחות משבועיים (10 עיתונים).
כאשר חזרתי לארץ נעשו חיובים בכרטיס האשראי בגין המנוי לעיתון "כלכליסט" .
בררתי עם שותפי לדירה אם הגיעו עיתונים למרות הפסקת המנוי וכמובן שהעיתונים לא הגיעו.
פניתי לקשרי לקוחות לאפרת (מ.עובד 8464) ולאחר בירור עם מנהל אזור חלוקה נטען שכן הגיעו עיתונים למרות שהחוזה היה צריך להפסק ב 16/9/08.
לגבי הפסקת המנוי נטען ע"י אפרת שחוזה ניתן להערכה ע"י מערכת "כלכליסט" ואין שום תזכורת לשיחה שנעשתה עימי.
כמו כן טענה שלא ניתן לזכות אותי בגין חיוב 2 החודשים (אוקטובר,נובמבר) בהם הייתי בחו"ל ואף אחד מדיירי הבית לא קיבל עיתון.

אני מבקש בכל לשון של בקשה לבדוק את העניין ולזכות אותי בגין חודשים אוקטובר ,נובמבר

לטיפולכם המהיר

תודה מראש
אילן טירספולסקי


תפוצה:

- מחלקת שירות לקוחות עיתון "כלכליסט"

- מחלקה לפניות הציבור
כספי סוג הנזק :

לוח ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה