פרטי התלונה

תלונות לוח ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשת ביתילי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רשת ביתילי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי סלון לפני מס חודשים ברשת ביתילי, הסלון היה נראה יפייפה בתצוגה, ובהתאם גם מחירו,
כשקיבלתי את הסלון הופתעתי לגלות שאיכות הבד היא זולה, ואף הבד נפרם לי תוך ממש מס ימים, הבד לא היה תפור טוב, כאילו הביאו לי אותו מאיזה שוק , וממש לא כמו שראיתי אותו בתצוגה,
לאחר אינספור שיחות ובקשות שיבואו לראות את הסלון, באו ולקחו לי את הסלון ל"תיקון", שהחזירו אותו הוא היה נראה אפילו יותר גרוע, ולכן אולצתי להחליף סלון לבד ממש שונה מפני שלא היה להם אפילו משהו דומה למה שרציתי, בפעם השלישית שהביאו לי את הסלון, לאחר שנשארתי בלי סלון שבועיים, הסיוט חזר על עצמו! הבד של התלת שונה מהדו, ממש שני בדים שונים לגמרי!
השירות שאני מקבלת הוא מזלזל ומתחת לכל ביקורת, חוסר אכפתיות מוחלט, ולפי מה שאני קוראת באתרים של ביתילי, אני רואה שאני ממש לא הראשונה שזה קורה לה, אני לא מבינה למה סלונים צריכים לצאת ככה ללא כל פיקוח וסמכות! זה פשוט בושה לרשת ביתילי.
עכשיו אני תקועה עם סלון שבכלל לא רציתי, שהבד שלו פגום.
אני להבדיל, לא מוכנה לשקוט.
זאת פשוט עוגמת נפש!
לאחר עשרות טלפונים, אני מבקשת שתעזרו לי!
עוגמת נפש סוג הנזק :

לוח ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה