פרטי התלונה

תלונות קלאב מד קוראל ביץ'

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדר לא נקי לא מאוורר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם ברצוני להביע בפניכם מה עבר עליי ועל משפחתי במהלך הנופש במלון הנ"ל .בקבלה קיבלתי חדרים מס 324 ו 326 עלינו לחדרים גילינו אני ואשתי וילדיי שהחדרים מאוד צפופים בלי מרפסת לא מאוווררים עם ריחות לא נעימים כתוצאה מחדר הכביסה הקרוב למקום וכתוצאה מביצוע צביעה בפרוזדור של החדרים ביקשתי חדרים אחרים אך נעניתי בשלילה בטענה שהתפוסה מלאה .ברצוני להעיר תשומת לבכם שקומבינות עובד במצבים אלו מהלך היום צפיתי באורחת כאשר מסרה לבחורה בקבלת שאני אחותה של...... ומסרה לה חדר בקומה עליונה נקרא מגדל יותר חדיש עם מרפסת .מהלך הנופש ניגשתי כמה פעמים לקבלה אפילו הצעתי להם לקחת ממני חדר ואקבל חדר אחד רחב יותר עם מרפסת במקום שני חדרים שוב נעניתי בשלילה .לציין שבסוף היום בהיותי במקלחת והילד בחדר על המיטה ישן פתאום שמעתי צרחות של הילד יצאתי מהמקלחת ראיתי הבן שלי בן 6 בשם קרלוס מחזיק את רגל ימין וצועק בוכה ואומר לי עקצה אותי עקצה אותי אני מייד התקשרתי לקבלה להזעיק חובש ענתה בחורה ואמרה לי נא להמתין ושמה לי מוסיקת המתנה ואני בלחץ בלתי יתואר ניתקתי והתקשרתי שוב ענתה ורצתה שוב להשאיר אותי בהמתנה אני אמרתי לה בזעם קודם כול תקשיבי ואחר מכן תחליטי היא החזירה לי בצעקה אל תצעק עליי אני לא עובדת אצלך הייתי מופתע מהתשובה שלה לא רציתי לריב מעניין אותי טיפול בילד ביקשתי ממנה להזעיק חובש הילד עקץ אותו דבר מה ואכן הגיע חובש בשם בן טיפל בילד טיהר את מקום העקיצה חיפשנו בחדר ומצאנו צרעה צבע אפור מוזרה ככל הנראה היא זו שעקצה אותו ואמר לי שבמידה ויהיה חום או חולשה שתזהה על הילד לפנות אותו לבית חולים מהלך כל הנופש הילד הביע בפניי חוץ מהנפיחות במקום גם טען שכואבת לו הרגל ומגרד לו כל הזמן נהיה לו פחד מהחדר אפילו כל פעם היינו עוברים מהלובי לחדרים הילדים שלי היו אומרים לי אבא זה בית חולים נראה לא מלון וזה היה עושה לי רע בתוך הלב שוב .לציין שבמהלך השהייה בחדר אשתי מצאה עכביש כמוכן על הקיר של החדר ישנו איזשהו חייה שמעוכה על הקיר כל זה צילמנו ושמור אצלנו .לציין שהחדרים בלי אמבטייה שזה הקשה עלינו במקלחת לילדים .כמוכן מסך הפלאזמה הגובה הראש של הבן שלי מהלך הליכה שלו בחדר פגע בראש שלו והכאיב לו בקיצור חוויות לא נעימות עברנו מהלך הנופש .במלון בו זמנית נכחו החברה של יד 2 כאשר בדקתי היכן ישנים גיליתי שהם בקומות העליונות ורובם צעירים שאני בטוח לא היה מפריע להם היכן ואיזה קומה מקבלים בלי ילדים .לציין שהמרפסת מאוד חיונית לנו מאחר וחוזרים מהים או הבריכה והכל רטוב וצריך לייבש אפילו אני לשבת לכמה דקות שאשתי במקלחת והילדים ישנים הייתי נהנה מזה כל פעם אך הפעם לא היה לי הטענוג הזה .לגבי הבגדים כל בוקר היינו מתעוררים ולובשים בגדי הים לילדים כאשר רטובים ומשריחים מחוסר ברירה .אני זו הפעם ה18 שנוסע לאילת לרשת פתאל וזו הפעם הראשונה שאני והמשפחה חזרנו מאוכזבים מאוד ופגועים נא טיפולכם בנושא מודה לכם מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי לא כספי פתרון נדרש :

קלאב מד קוראל ביץ' שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגוריך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה