פרטי התלונה

תלונות קלאב מד קוראל ביץ'

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה מתוך חדר המלון נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ביום השני לשהותי במלון קלאב מד אילת נגנב מחדרי הלפ -טופ של בני בן
ה- 14והמלון טוען שאין ביטוח לחפצים יקרי ערך ששוהים מחוץ לכספת החדר ושיש צורך להפקידם בקבלה במלון .
גם כאשר פניתי למלון היה זילזול במקרה ,כאילו שלא האמינו לי שנגנב לי המחשב
יחס של זילזול ,רק עצם המחשבה שמישהו נכנס אלי לחדר ולקח משם דבר אישי מאוד.
שלחתי מכתב למנהלת המלון וקיבלתי ממנה כזה מכתב לקוני שכל המכתב מצוינים דברים לא נכונים על השתלשלות המקרה.

אז שאלתי היא האם בכל פעם שלבני היה צורך במחשב הוא היה יורד לקבלה לקחת את המחשב ולהחזירו? ואם הייתה לי שימלה יקרת ערך גם אותה עלי להפקיד בקבלה?
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור השרות פתרון נדרש :

קלאב מד קוראל ביץ' שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג מנהלת פניות שם ותפקיד:

גב' דדון שלום רב,

בהמשך למכתבך שנישלח למשרדי בתאריך 06/09/2006 נשלח אליך מכתב באמצעות הדואר בתאריך 12/09/2006, שהעתק ממנו מצ"ב.

ראשית, אני רוצה לשוב ולהתנצל על אי הנוחות שנגרמה לך בעת שהייתך במלון. הערותייך התקבלו וטופלו על ידי באופן אישי.

צר היה לי לשמוע כי במהלך שהותך במלון אבד לבנך מחשב נייד. אני בהחלט יכולה להבין את אי הנעימות שנגרמה לך בעניין זה. עם זאת, כאמור במכתבה של הגב' אביה אלמוזנינו , מנהלת מלון קלאב מד קוראל ביץ אילת, למלון אין אחריות על חפצים המושארים שלא בכספת המלון. במידה וחשת כי הטיפול בך לא היה אדיב כנדרש, אני כמובן מתנצלת על כך.
תגובה:
מצאתי כי טיפולה של הגב' אביה אלמוזנינו, בפנייתך הולם והנני תקווה כי למרות אשר ארע נזכה לראותך שנית במלוננו, מוכנים ומזומנים לתת את השרות המרבי כתמיד פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה