גליה רינג מנהלת פניות |
שם ותפקיד: |
גב' דדון שלום רב,
בהמשך למכתבך שנישלח למשרדי בתאריך 06/09/2006 נשלח אליך מכתב באמצעות הדואר בתאריך 12/09/2006, שהעתק ממנו מצ"ב.
ראשית, אני רוצה לשוב ולהתנצל על אי הנוחות שנגרמה לך בעת שהייתך במלון. הערותייך התקבלו וטופלו על ידי באופן אישי.
צר היה לי לשמוע כי במהלך שהותך במלון אבד לבנך מחשב נייד. אני בהחלט יכולה להבין את אי הנעימות שנגרמה לך בעניין זה. עם זאת, כאמור במכתבה של הגב' אביה אלמוזנינו , מנהלת מלון קלאב מד קוראל ביץ אילת, למלון אין אחריות על חפצים המושארים שלא בכספת המלון. במידה וחשת כי הטיפול בך לא היה אדיב כנדרש, אני כמובן מתנצלת על כך.
|
תגובה: |
מצאתי כי טיפולה של הגב' אביה אלמוזנינו, בפנייתך הולם והנני תקווה כי למרות אשר ארע נזכה לראותך שנית במלוננו, מוכנים ומזומנים לתת את השרות המרבי כתמיד |
פתרון: |
|
|