פרטי התלונה

תלונות קלאב מד קוראל ביץ'

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופש איומה וזילזול באורחים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים ה 11-14/9/2010 התארחנו במלון קלאב מד באילת כדי לחגוג את יום הולדתי אני בעלי ושתי בנותיי הבוגרות,הזמנו 2 חדרים והדיל דרך חברת ארקיע.
תחילה ברצוני לציין שבמהלך השנים הרבות נפשתי במקומות רבים בארץ ובעולם ומעולם לא נתקלתי בשרות מזעזע ובאיכות כה גרועה של מלון.
כבר מההתחלה ומרגע ההגעה הדברים התנהלו בצורה בלתי הולמת,הגענו למלון בשעה 15.30 מאוד רעבים ומאחר שהמלון הכל כלול ובאתר של המלון צויין שהאורחים מקבלים ארוחת הצהריים ביום ההגעה ולא ביום העזיבה בררנו מול פקיד הקבלה בשם אלעד שציין שאין מה לעשות וחדר האוכל כבר סגור,בלית ברירה נאלצנו לצאת לאכול בחוץ וחשוב לציין שביום העזיבה סירבו לאפשר לנו לאכול ארוחת צהריים וביקשו תשלום נוסף במידה ובחרנו לאכול אך בחרנו לא לשלם ולאכול מחוץ למלון.
ברגע שנכנסנו ללובי הזדעזענו מאיכות הנקיון הן בלובי והן בלובי בר השולחנות והספות והרצפה היו מלאים בפירורי עוגיות ושולחנות רבים לא פונו(גם אחרי שעה שישבנו שם).
החדרים שקיבלנו היו מזעזעים ולא נקיים,רטיבות בקירות אמבטיה מלאה חלודה ברווח שליד המיני בר שכבת אבק ולכלוך, הספה בחדר עם חור שנגרם כנראה מסיגריה ועוד סימן של מגהץ שכנראה נשכח דלוק ושרף את הספה
כשהתקשרה לחדר אחת הפקידות מהשרות לאורח לברר אם הכל בסדר ציינתי בפניה את הדברים וכמו כן ציינתי שבאמבטיה יש בעיה ובכל פעם כשמתקלחים נוצרת שלולית מים אמרה שאין מה לעשות ואם אנחנו רוצים אפשר לשלוח מישהו שינגב את המים כמובן שלא פותר את הבעיה ולא יעלה על הדעת שנתקשר בכל פעם שנתקלח.
הדבר הבא הוא שערה שנמצאה באוכל בארוחת הערב..קראתי למלצר כשהגיע והראתי לו את השערה ממש לא התרגש ואמר זה כלום ולקח את הצלחת והלך.
והדבר המזעזע ביותר הוא ג'וק מאוד גדול שהסתובב בחדר וכשהתקשרתי לקבלה ענתה לי מישהי בשם סופי וכשסיפרתי לה בזעזוע על הג'וק ענתה בשיא הרוגע"אז מה גברתי אנחנו במדבר ויש הרבה חרקים"אמרתי לה שהייתי בהרבה מלונות באילת ואפילו בסיני וטאבה ומעולם לא נתקלתי בג'וקים בחדר ענתה שאין מה לעשות ואם אני רוצה היא תשלח מישהו לרסס את החדר...
סליחה אבל אני לא שילמתי 7000 ש"ח לחופשה כדי שאמצא ג'וקים בחדר ולא לשהות בחדר מלא רטיבות ולא להיאלץ בכל פעם כשמתקלחים לשים מגבות על הרצפה לייבוש שלולית המים ולא למצוא שערה באוכל ולא לשבת בלובי מטונף ולפחות לקבל מילת התנצלות ולא על כל תלונה לענות אז מה...
הציפייה ממלון מרשת מכובדת ומוכרת הייתה לקצת יותר מזה
המטרה מתלונתי היא בראש וראשונה להעביר את המסר לאחראים כדי שנופשים לא יאלצו לשלם ממיטב כספם על חופשה שהיה אולי עדיף לחסוך את הכסף ולהישאר בבית..
אני את החופשה והיום הולדת שלי קילקלתם אז אל תקלקלו לאחרים.
אבקש תחילה התנצלות ופיצוי הולם על חופשה מאכזבת.
כספי סוג הנזק :
התנצלות,פיצוי על עוגמת נפש וכספי. פתרון נדרש :

קלאב מד קוראל ביץ' שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון קלאב מד קורל ביץ'. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה