פרטי התלונה

תלונות קלאב מד קוראל ביץ'

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשת "ירח דבש" מאכזבת.... נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שהינו בחופשת "ירח דבש" במלון "קלאב מד" בתאריכים 12.10-15.10 והתאכזבנו מאוד.
ראשית, מור התקשרה למלון כשבוע ואולי יותר ודיברה עם אחד מהנציגים. היא הסבירה לו כי מדובר בירח דבש, על מנת לשדרג את החופשה והוא אמר לה כי יביאו לנו לחדר פרלינים ויין, וישימו לנו עלי כותרת על המיטה. דבר זה לא קרה, וכשהתקשרנו לקבלה התחילו לשאול אותנו מי הבטיח, ואמרו שזה כרוך בתשלום, אף שבטלפון לא נאמר דבר כזה, אחרת היינו נותנים אישור לזה. בנוסף, המקלחת ממש לא נוחה, המים משפריצים החוצה וזה ממש לא נוח להתקלח כך, יש לציין כי באמצע המקלחת פתאום יוצאים מים קרים, ושוב חוזרים לחמים ואז שוב קרים, דבר שממש לא ראוי.
כאן זה לא פסק, הארונות ממש לא נסגרו וכשהגיע אלינו איש האחזקה, הוא טען כי אין מה לעשות ועל מנת לסגור את הארון יש להרימו למעלה ולדחוף! זה נראה לכם תקין? זה ממש לא מתאים לחופשה, ובטח לא ל"ירח דבש". יש לציין כי האוכל באמת ברמה טובה ובשפע, אך חשוב לנו שיהיו תנאים מינימליים על מנת לנפוש במלון (ודווקא קיבלנו ביקורות ובות לגבי המלון אך התאכזבנו מאוד).
אנחנו יודעים שלמלון הזה לא נחזור בוודאות, למלונות אחרים של הרשת כמו מג'יק סאנרייז נשמח לחזור, אבל בטוח שלא לקלאב מד.
אודה להתייחסותכם, ולהפקת לקחים על מנת שנופשים אחרים אכן ייהנו מחופשתם ושהותם במלון
עוגמת נפש סוג הנזק :

קלאב מד קוראל ביץ' שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לכם על בחירתכם להתארח במלון קלאב מד קורל ביץ'. תגובה:
נשלח מכתב תשובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה