פרטי התלונה

תלונות קלאב מד קוראל ביץ'

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה מאכזבת במיוחד יו קואל ביץ' נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 9-12 לאוגוסט יצאנו לחופשה משפחתית למלון קוראל ביץ' לאחר ששהינו במלון (עוד ביותו קלאב מד) בשנה הקודמת והיינו מרוצים עד הגג.
לצערנו, החופשה הייתה מאכזבת במיוחד בלשון המעטה..
האורחים ששהו במלון היו מתחת לכל ביקורת; עישנו נרגילה בבריכת השחיה, תפסו לנו מקומות ישיבה סביב הבריכה ופשוט העיפו את החפצים שלנו, באודיטוריום היו 2 זוגות שבאמצע ההופעה החלו לריב, לקלל אחד את השני ואפילו ללכת מכות כשכל האורחים היו ממש בהלם תרבות, חדר האוכל היה עמוס עם תורים ארוכים..היה נדמה שאנשי הצוות אינם עומדים בלחץ האנשים הכבד..ועוד
כעוסקת בענץ הפרסום והיח"צ, אני לקוראל ביץ' לא אחזור וגם לא אמליץ לחבריי ומכריי (אפילו שנציגה מאוד נחמדה שכנעה אותי להצטרף למועדון שמיים, תוספת שכרוכה בעוד 300₪..)
התקשרתי לרשת בתקווה לשוחח עם נציגה בכירה שאתראית על פניות הציבור, הגב' אתי בן נפתלי ובאופן "מפתיע", לא ניתן היה לקבל מספר טלפון שאוכל לשוחח עימה..
לסיכום לא רק שהחופשה שלי היתה מופקעת במחיר, (הרי בסופו של דבר אני מצפה לקבל עבור כספי תמורה לארוח הולם) הרמה היתה נמוכה מאוד נמוכה בה נתקלתי לראשונה בישראלי המכוער..
הייתי רוצה לשוחחח טלפונית עם נציג בכיר שיחזור אלי בנוגע לרצ"ב

קלאב מד קוראל ביץ' שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה חלך על בחירתך להתארח במלון יו קורל ביץ' קלאב. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה