פרטי התלונה

תלונות קלאב מד קוראל ביץ'

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על חופשה זוגית שלי ובעלי לרגל יום נישואינו במלון קורל ביץ אילת 25-27/6/2013 נושא התלונה:
נעמן שני שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להתלונן על חופשה זוגית לרגל יום נישואים ראשון שלי ושל בעלי!
התארחנו במלון U קורל ביץ אילת בתאריכים 25-27/6/2013.
שילמנו מחיר לא זול בכלל לחופשה(2,800 ש"ח) ל2 לילות וזאת כדי לקבל ארוח של 5 כוכבים ולחגוג את יום נישואינו בצורה האכותית ביותר.
בפועל מיד כשהגענו למלון חשכו עיננו! המלון נראה ישן כל כך (למרות השיפוצים) והאווירה הכללית היא של מלון 3 כוכבים ולא יותר!
כבר כשנכנסנו לחדר (הזמנו חדר משודרג-דלקס טאוור) גילנו חדר במראה ישן ומזגן שבקושי מוציא אוויר התקשרנו לקבלה לבקש טכנאי ולמרות שניסה לתקן האוויר שיצא מהמזגן לא קירר בקושי וכל הלילה הזענו, יום למחרת שוב ביקשנו טכנאי ושוב המזגן לא קירר מספיק! כתוצאה מזאת 2 הלילות במלון היו לילות סיוט בשבילנו! ביום השלישי והאחרון הגעתי לקבלה והתלוננתי ופשוט נתנו לי למלא משוב וזהו!!! אבקש לחזור אליי ואבקש לקבל פיצוי! לא יתכן שחברה שכל כך מחשיבה את עצמה תתן ללקוח חוויה כל כך גרועה! פשוט חיכינו לחזור הבייתה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קלאב מד קוראל ביץ' שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח בהתאם לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה