פרטי התלונה

תלונות מרידיאן אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מהשירות במלון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
**************************
לכבוד
חברת פאתל

הנדון:תלונה (מרידיאן אילת)

בתאריך ה – 27.02.2006 הזמנו שלושה חדרים לתאריכים : 09.03.2006 עד - 11.03.2006
חדרים : 305 - 309 - 311. במלון מרידיאן אילת.

הגענו למלון בערך בשעה: 10.30 בבוקר נרשמנו בקבלה ונאמר לנו שהחדרים עדיין לא מוכנים,
וכאשר הם יהיו מוכנים נקבל הודעה כתובה לטלפון הנייד.
באמת בשעה : 11.58 קיבלנו הודעה בזמן ששהינו בקניון ,שהחדרים במלון מוכנים.
הגענו מהקניון למלון אחרי כרבע שעה בערך וניגשנו לקבלה.
בקבלה אמרו שוב שהחדרים מוכנים וקיבלנו גם את המפתחות לחדרים.
לאחר שהגענו לחדרים הופתענו לגלות שהחדר שלנו (305 ) אינו נקי ושעדיין יש עובדי ניקיון
בתוך החדר והוא בעיצומו של פעולות הניקיון.
חזרנו חזרה לקבלה ובקבלה אמרו לי שכנראה טעיתי בחדר ובאותו רגע הופיע גם הבחור שהוביל את
המזוודות לחדר וגם הוא אמר שהחדר עדיין לא מוכן.
לאחר בירור קצר התברר באמת שהחדר לא מוכן. חכינו עוד כעשרים דקות עד שהחדר היה מוכן.
נכנסנו לחדר ופרקנו את הציוד, שלנו כאשר רצינו להכין קפה נדהמנו לראות שבתוך הקומקום יש מלא חלודה ושגוף החימום רקוב ומלא ירוקת.
לאחר שפנינו לקבלה הם שלחו לנו קומקום חדש.
לאחר הכנת הקפה ומיותר לציין שבחדר ההינו אני ובת זוגתי ניגשנו למרפסת כדי לשבת וליהנות מהנוף
ושם גילינו שהיה רק כסא אחד, פנינו לקבלה ושוב הם שלחו לנו בחור נחמד שהביא כסא למרפסת .
לאחר מנוחה קלה הזמנו מנה של שניצלונים וביקשנו להגדיל אותה מאחר ואנחנו זוג.
לאחר כרבע שעה הגיעה הארוחה אבל רק עם צלחת אחת וסכום אחד אז ביקשנו ממנו להביא את שביקשנו לזוג,
עוד צלחת ועוד סכום אז הוא הלך וחזר רק עם עוד סכום אחד וששאלנו מדוע לא הביא צלחת נוספת אמר שאפשר להשתמש בצלחת של השניצלונים בתור צלחת לא משכנע אבל זה מה שעשינו.
אני רוצה לקצר ולספר על הדבר האחרון אני חושב.
כאשר הזמנו את החדרים הודענו וקיבלנו אישור על פינוי במוצאי שבת, ולמרות זאת כאשר חזרנו בצהרים לחדרים
לא הייתה לנו אפשרות לפתוח אותם. לא הייתה לנו ברירה אלא לפנות לקבלה שוב פעם ולבקש מהם לתקן את הטעות
שלהם ובאמת כך היה.

אני מקווה שלא שכחתי כלום וגם אם שכחתי זה גם מספיק

מצפה לתשובה, תגובה

תודה

דודי אזרד
חדרה , רח' צה"ל 5
נייד 052-2512778

עוגמת נפש סוג הנזק :
ניהול ואירגון כנדרש. פתרון נדרש :

מרידיאן אילת שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג מנהלת פניות שם ותפקיד:
מר אזרד שלום רב,

ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלוננו ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

צר היה לי לשמוע על הקורות אותך בחופשתך במלון מרידיאן אילת ועל האכזבה שאתה חש בעקבות חופשתך זו. אבקש לא להלאות אותך בתירוצים כאלה ואחרים, שכן השתלשלות האירועים המתוארת במכתבך אינה מאפיינת את המלון ואינה תואמת את רמת השירות אליה אנו שואפים.

כל ההערות שצוינו במכתבך הועברו למנהלי המחלקות הרלבנטיים, והריני להבטיחך כי יטופלו במלוא תשומת הלב.

מר אזרד, כידוע לך סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה".
צר לי אם בשהותך זו לא הצלחנו לתת לך תחושה זו, אך כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו אכן תחוש כך.
תגובה:
בהתייחס לנאמר לעיל, אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אותך במלוננו, וכמחווה לרצוננו הטוב אשמח להעניק לך 25% הנחה בשהייתך הבאה במלון מרידיאן אילת. מכתב המאפשר את מימוש ההטבה נשלח אליך באמצעות הדואר.







פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה