פרטי התלונה

תלונות מרידיאן אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מימוש מבצע יום כיפור נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בראשית חודש אוגוסט הזמנו דרכם חופשה כמידי שנה במבצע יום כיפור למלון מרידיאן.
כבר בהזמנה ציינו שחשוב לנו לחזור לאותו מלון ולאותו החדר בו שהינו שנה קודם. במשך חודש אוגוסט וספטמבר היינו בקשר , כמעט יומי, עם כנפי משק והמלון עצמו וכל זאת בכדי להבטיח את הזמנתנו.
יום לפני היציאה לחופשה ( מה- 18/9 עד ה-22/9 ) דיברתי עם מח' ההזמנות והקבלה במלון עצמו ואישורו את ההזמנה ואף רשמו את בקשתי לחדר מסוים. אחה"צ של אותו יום , כ- 10 שעות לפני היציאה לחופשה , כשמזוודותינו כבר היו ארוזות והחופשה תואמה עם מקומות העבודה ויתר המשפחה קיבלנו הודעה מכנפי משק שמלון מרידיאן נסגר והם מעבירים אותנו , בשדרוג לדבריהם, למלון קלאב מד גם הוא מרשת מלונות פתאל. כמובן שמאוד לא היינו מרוצים מהשינוי ובלית ברירה ובלב חושש יצאנו לחופשה. לאחר נסיעה ארוכה ומתישה הגענו למלון קלאב מד וכאשר יגורנו מצאנו.
א. במלון לא ידעו כלל על העברה ממרידיאן , לא שלנו ולא של יתר המזמינים, כנפי משק לא ערכו הזמנה ואנו כמובן עמדנו במצב לא נעים.
ב. החדר שניתן לנו לא ענה על צרכינו ואי אפשר היה לשנות זאת. החדר קטן , צפוף, קריות דקים המעבירים את הרעשים מבחוץ פנימה. ללא מרפסת ופינת קפה.
ג. פנינו מיד לאביבה האחראית על ההזמנות בכנפי משק והסברנו לה שזהו מקום שאינו מתאים לנו, לאחר כשעה היא חזרה אלינו והציעה לנו לבדוק עוד 2 מלונות. מיותר לציין שאנו כבר היינו תשושים ורחוקים מאותם מלונות ולא היה בנו הכוחות לצאת בשעות ערב למסע בדיקות בבתי המלון באילת ( הרחוקה מקלאב מד).
ד. כשתכננו את חופשתנו והוצאנו את מירב כספינו רצינו לקבל את מה שמרידיאן מציעים, שקט, חדרים מרווחים ומאובזרים, 2 טלוויזיות בחדר, מרפסת הפונה לים, חברה של אנשים בגילינו. בפועל הושמנו במלון המיועד למשפחות עם ילדים קטנים, צפוף, חדרים שאינם מאפשרים מנוחה לשני בני זוג כשלכל אחד רצונות שונים.
ה. המלון מרוחק מהעיר מה שהצריך נסיעה ברכב ולא התאפשר שפוט לצאת ולבקר חברים במלונות אחרים כפי שנהגנו לעשות במרידיאן.
ו. נאמר לנו שזהו שידרוג ולא נשלם תוספת על הארוחות אך לנו כל זאת לא התאים והיה מיותר לחלוטין ואכן לא הלכנו לארוחות הצהרים. אין ספק שמלון קלאב מד מתאים , ראוי ואף מכובד אך לא מתאים לנו!!! ומחובת כנפי משק היתה לברר מהם הצרכים , הציפיות והרצונות שלנו מהחופשה.
ז. אנו לקוחות קבועים ועד כה מרוצים של כנפי משק, ורואים בה את הכתובת האחראית לחופשה הנ"ל. שילמנו ועדין משלמים לכנפי משק ולא לאף גוף או מוסד אחר וככזאת היא האחראית עבורינו.
לסיכום-
החופשה שחיכינו לה שנה שלמה ועלתה לנו ממון רב התפספסה לחלוטין!!!
לא נחנו ולא בילינו כפי שציפינו מחופשה בסדר גדול כזה על עוגמת הנפש וביטול החופשה המיועדת על ידכם אנו מצפים לפיצוי מלא , קרי חופשה חוזרת במלון מרידיאן או החזר כספי מלא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חופשה חוזרת פתרון נדרש :

מרידיאן אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פנ שם ותפקיד:
מר לב שלום רב,

אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת.

מלון קלאב מד הוא מלון איכותי וייחודי אך צר לי שלא תאם לאופי החופשה אותה תכננת.

הודעה על סגירת מלון מרידיאן ביום כיפור והעברת אורחיו למלון קלאב מד, הועברה מבעוד מועד לסוכני הנסיעות.
תגובה:
לבירור פנייתך בדבר אי קבלת ההודעה מראש, מומלץ לפנות לסוכן הנסיעות באמצעותו בצעת ההזמנה.

מר לב, אני מודה לך על פנייתך בתקווה לראותך שוב בין אורחינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה