|
|
|
|
|
|
תשובת החברה |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי אליכם בצלונה על פצוי בגין נופש מזעזע שעברתי במלון מרידיאן אילת באמצעות תלונה מ"ס 76181 התשובה שהיתקבלה היא היתנצלות מהגברת אתי בן נפטלי מנהלת פניות האורחים זאת לא התשובה שציפיתי לקבל לאחר שבועיים של המתנה
אנא ממכם אם אפשר להגיע יותר גבוהה תומרו לי איך כי איני מרוצה מתשובה זו ולא מוכן לעבור על זה בשתיקה.
|
|
|
|
|
|
|
|
מרידיאן אילת שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי - מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך הנוספת. |
תגובה: |
מכתב נשלח לכתובת ביתך. |
פתרון: |
|
|
|