פרטי התלונה

תלונות מרידיאן אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה- נופש שהפך לשהייה משפילה במרדיאן אילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אנסטסיה פבלוב, הזמנתי חופשה במלון מרדיאן אילת בין תאריכים 13/09/2012 עד 15/09/2012, ההזמנה שאמורה הייתה לכלול חדר דלאקס
עם ג'קוזי,
זכאותי ל- תשורה בחדר ביום ההגעה
- ארוחת בוקר משודרגת בטרקלין העסקים של המלון
- כניסה לטרקלין העסקים כל יום בין השעות 12:00-20:00
- כניסה חינם ל"קאלמו ספא" - מתחם הספא של המלון ו- 10% הנחה על מגוון הטיפולים.
בהגעה למלון בקבלה נאמר לנו שחדר דלאקס עם ג'קוזי לא זכאי לכל הדברים שנאמרו לי בטלפון בעט הזמנה ומה שרשום באתר האינטרנט של פאתל.
הופנינו למוקד הזמנות לבירור, דיברנו עם נציגה בשם רנן, שאמרה שהם צודקים ואנחנו לא אמורים לקבל את זה, לאחר שהסברנו לה שזה מה שהובטח
לנו ומה שרשום באתר היא אמרה שהיא בודקת וחוזרת אלינו, בחזרה אלינו לאחר כרבע שעה היא אמרה שאנחנו צודקים ושהיא תשנה הכל בהזמנה שאנחנו
נקבל מה שמגיעה לנו.
לאחר שיחה איתה פנינו שוב לקבלה ושוב נאמר לנו שאנחנו לא זכאים ולא שונה שום דבר בהזמנה, נאלצנו להתקשר שוב למוקד הזמנות לדבר עם רנן ולבדוק מה קורה עם זה
וגם ביקשנו שישלח לנו הזמנה תקינה למייל, היא אמרה לנו הכל מסודר ושלחה לנו הזמנה למייל, פנינו שוב לקבלה, בקבלה נאמר לנו ששינו את הזמנה אבל רשמו שאנחנו זכאים
רק לטרקלין ולא לדברים נוספים, ואם יש לנו שאלות שניפנה למוקד הזמנות, התקשרנו שוב וענתה לנו נציגה אחרת שאמרה שהם צודקים בחדר זה שום דבר לא מגיעה לנו
שזה חדר רגיל לכל דבר, הסברנו לה שכבר בדקו לנו וחזרו אלינו וזה כן מגיעה לנו ושאנחנו זכאים לקבל הכל, היא אמרה לנו שוב היא בודקת וחוזרת אלינו. אמרנו לה
שלא צריך לבדוק ולחזור, שפשוט מנהל יחזור אלינו היא אמרה לנו אין שום בעיה מנהל יחזור אלינו אחרי שעה 17:00.

שנכנסנו לטרקלין צילמנו באתר של פתאל מה מגיעה לנו, והרענו את זה בקבלה של המלון, הנציגה בקבלה לקחה את המכשיר ואמרה לנו להמתין שניה, אחרי שהיא חזרה היא אמרה לנו,
אל תדאגו עליי אתם תקבלו תשורה לחדר, באותו רגע הרגשתי מושפלת וכאילו עושים לי טובה מביאים לי משו שלא מגיעה לי, לא רציתי שום חופשה רציתי לבטל הכל ולעזוב את המלון באותו רגע.
בין לבין כל חלופי הדברים הללו שום נציגה מהקבלה לא הראה כל נכונות לנסות ולעזור לפתור את הבעיה אלא ההפך, נראה שהם מאוד נהנו מכל סיטואציה.
לא נראה לי שכל אחד מזמין חדר עם ג'קוזי במלון זה לסוף שבוע ומשלם 3 אלף שח.
בנוסף הכול חיכינו שבוע שלם שמנהל יחזור אלינו ואף אחד לא חזר לא לטלפון שלי ולא של חבר שלי שהיה איתי באותו רגע.
נאלצתי להתקשר למוקד הזמנות ולעבור הכל מהתחלה כדי שיעבירו אותי למנהל.

בכבוד רב,
ובתודה מראש
אנסטסיה פבלוב
טל':054-5588662
עוגמת נפש סוג הנזק :
לאחר השפלה כזאת זלזול טרטור ועוגמת נפש אני מצפה לפיצוי הולם להתרחשות שעברנו במלון. פתרון נדרש :

מרידיאן אילת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה