פרטי התלונה

תלונות מרידיאן אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין שירות לקוי במלון "מרידיאן" אילת נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלחתי מכתב תלונה למרידיאן. הם בתגובה הציעו פיצוי הזוי בדמות שדרוג מסויים כאשר נרכוש אצלם נופש נוסף. אני מצרפת את המכתב ששלחתי להם, אשר מפרט את השירות הלקוי שקיבלנו.

שלום רב,
בתאריכים 2/5/13 עד 4/5/13 בן זוגי טל ואני לנו במלון מרידיאן אילת. בעוד שבועיים אנו מתחתנים והיה לנו חשוב לנסוע לסוף שבוע במהלך ההכנות והלחצים בשביל להירגע.
הגענו למלון ביום חמישי 2/5 בשעת בוקר מוקדמת ונאמר לנו שכשהחדר יהיה נקי תישלח אלינו הודעה לנייד. לאחר כ-4 שעות קיבלנו הודעה שחדרנו מוכן. החלטנו לסיים את הטיול בעיר ולחזור לחדר כדי לנוח. כשהגענו נאמר לנו בקשיחות שלא ייתכן שקיבלנו הודעה שכזו ונדרשנו להוכיח. לאחר שהצגנו את ההודעה אמרו לנו במבוכה שאינם יודעים מה להגיד וכנראה יש בעיה עם מערכת ההודעות וזו טעות, חדרנו אינו מוכן. ביקשנו להמתין בטרקלין כפיצוי וכן שלהבא יתקשרו אלינו ולא ישלחו הודעה. לאחר כחצי שעה התקשרו אלינו מהקבלה שחדרנו מוכן, וידאנו שזו אינה טעות והלכנו לקבלה. כשהגענו לקבלה התברר לנו, שוב, שהייתה טעות וכי חדרנו עדיין אינו מוכן. שאלנו מיהי הפקידה שהתקשרה אלינו וכולם היתממו ואמרו שלא יודעים. לא המצאנו את השיחה הזו. זה הרגיש כבדיחה מסרט רע. אמרו שחבל שבאנו סתם, בפעם השנייה, ושישדרגו אותנו לסוויטה דה לוקס עם ג'קוזי ואנו שמחנו. לאחר מספר דקות האדימה פקידת הקבלה ואמרה כי התבלבלה ביננו לבין זוג אחר וכי היא אינה יכולה לשדרג לנו את החדר. בן זוגי התעצבן קלות אך ביקשתי ממנו להירגע, שכן טעויות קורות. אמנם שלוש טעויות במספר מצומצם של שעות, אך טעויות קורות. הפקידה אמרה שהיא בכל זאת תשאיר אצלנו את הכרטיס לטרקלין למרות שהבינה רק עכשיו שלא מגיעה לנו, אך זה פיצוי ונוכל להשתמש בו בהמשך הסוף שבוע. עלינו לחדרנו שבקומה ה-7.

לאחר כשעה בעודי עולה במעלית לחדר, קרתה הפסקת חשמל והמעלית הוחשכה ונעצרה. הסיוט הגדול של חיי קרה. לכל אחד יש פחד מרכזי אחד, והפחד ממעליות הינו הפחד שלי. לרוב אני משתמשת אך ורק במדרגות, אך לא הצלחתי למצוא את חדר המדרגות במלון. בדיעבד, כשהשתמשתי במדרגות ביתר השהות במלון, גיליתי שבאמת קשה מאד למצוא אותן בכל אחת מהקומות (בקושי תלויה מדבקה של מדרגות, לעיתים גם זה לא), וכי חדרי המדרגות משמשים כמחסן ומוצפים בריח ביוב. צלצלתי ללא הפסק לקריאה לעזרה אך משום מה המענה ב10-15 דקות הראשונות היה "הכל בסדר? מה קורה?". כנראה בשל הפסקת החשמל הנציג לא שמע אותנו. איך לא הבנתם לבד שהמעלית תקועה??? תודה לאל שבשל פחדיי אני לעולם לא נכנסת למעלית לבד, והייתה איתי בחורה מבוגרת שניסתה להרגיע אותי, לשווא. לאחר כ20-30 דקות שנדמו כנצח במעלית חשוכה, חילצו אותנו. נכנסתי להתקף פאניקה ולא תפקדתי. אבי, פסיכיאטר, דרש מבן זוגי שייכנס איתי למעלית בשביל לוודא שתיוותר לי חוויה נורמלית, אך לא הסכמתי לכך. במלון טענו שהייתה הפסקת חשמל בכל אילת, אך מבירור שלי בכמה מבתי העסק ובשני בתים פרטיים, לא הייתה הפסקת חשמל. מוזר. ומה לגבי גנרטור?
באותו יום חמישי רק ישנתי ובכיתי. הייתי שרויה בהיסטריה. החוויה הזו הייתה נוראית עבורי וכל אורחי ועובדי המלון שראו אותי לאחר החילוץ עדים לכך.
העבירו אותנו לבקשתי לחדר בקומה ה-1, חדר 164 הנוראי והרועש על גדת הבריכה, עם מערכת ביוב סתומה במקלחת. לא העזתי להתלונן שכן הייתי אסירת תודה שנמנעה ממני עלייה במדרגות לאורך 7 קומות בכל הסופ"ש. אני ממליצה לכם ללכת לבדוק היטב את חדר המדרגות המוביל מקומת הקבלה (קומה 2) לחדר 164 בקומה ה-1. חדר מדרגות מזעזע, מעופש, מלא ציוד כמחסן. לא מכבד את מעמדכם כאחד המלונות הטובים של פתאל.

למחרת, יום שישי, ביקשתי מבן זוגי לוודא שגם ביום שישי הטרקלין פתוח עד השעה 18. הוא אמר שבקבלה אמרו לו שהוא פתוח בכל ימות השבוע עד 18. בכל זאת ביקשתי שיתקשר לוודא, ואכן אמרו לו עד 18. בשעה 16:15 הלכנו לטרקלין ונתקלנו בשלט שהוא סגור. התקשרנו לקבלה לשאול מדוע אמרו לנו שהוא פתוח עד 18, וענו לנו "כי הוא פתוח עד 18". אמרתי לה שהיא יכולה לבוא לראות בעצמה שהוא סגור. היא ענתה שזה לא הגיוני, שהיא יודעת שזה פתוח עד השעה 18. האם יד ימין אצלכם אינה יודעת מיד שמאל?!
לאחר בדיקה מסוימת שלה, אמרה "גם כך אתם לא זכאים לטרקלין". עניתי שבוודאי שכן, פיצו אותנו על ההתנהלות המביכה ביום האתמול. היא ענתה שאין כך הדבר, אמרנו שתפנה לדנית שאמרה את הדבר לשנינו. דנית אמרה כי התכוונה שהפיצוי הוא רק ליום הכניסה שלנו. כעת זו מילה שלנו נגד מילה שלה, אך תמוה ששני אנשים אינטליגנטים ללא בעיות שמיעה הבינו כי קיבלו כניסה לטרקלין למהלך תקופת השהות במלון. הלכתי אחורה. אני האחרונה שתילחם ותתווכח בשביל כ"כ מעט. אציין כי אני לא אכלנית ובן זוגי טבעוני שאינו אוכל ביצים ומוצרי חלב, כך שהטרקלין היה בשבילנו עוד מחווה נעימה (שנלקחה כלעומת שבאה) מצדכם אך לא באמת הזינה איזשהו צורך מצדנו.
למחרת, ביום שבת, נאמר לנו לפנות את החדר ב16. לעומת אורחים אחרים אשר "מצהירים" על שמירת שבת, אני תמיד דבקה באמירת האמת. טל התקשר לקבלה ואמר שבמידה ואין מי שמחכה לחדר, נשמח לפנות מאוחר יותר. אישרו לנו לפנות בשעה 18. בשעה 17 התדפק על דלת חדרנו אחד מעובדי המלון ואמר בגסות "אתם יודעים שהייתם צריכים לפנות את החדר לפני שעה?!". בבהלה אמרנו שקיבלנו אישור.
ושוב עולה השאלה- האם אין תקשורת בין היחידות השונות במלון?
את המלצתנו לא תקבלו.
סוף השבוע שהיה אמור להיות מנוחה מלחצי היום יום שלפני החתונה הפך לסופ"ש טראומתי ועמוס מתחים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי או פיצוי הוגן על הסופ"ש המבוזבז. פתרון נדרש :

מרידיאן אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן אילת. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה