פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מפגע והתייחסות אינה הולמת נושא התלונה:
שירוני יהודית ויוסף שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏03 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
בנגענו לבית המלון ובהכנוסינו לחדר שהוצע לנו נחלנו אכזבה ושבניגוד ההצעה הנוף בחילקו הגדול ניצב קיר של בית המלון הסמוך ובקציהו נראה הנוף !!!!!
החמור ביותר כשפתחנו דלת המרפסת קיבל פנינו רעש מחריש אוזניים הנגרם ממכונות המוצבים במלון הסמוך . גם כשסגרנו דלת המרפסת נשמע הרעש הבלתי נסבל
פניתי לאחראי הקבלה של המלון והופניתי לאחראי שהציג עצמו כסגן מנהל.
הסברתי לו המצב הצעתו לחדר חילופי לא התקבלה על דעתי כי התרשמותי ההצעה לא רצינית וכאילו רוצה להתפטר ממני סינון הדיבור
והגישה וכן היחס אינו הולם לבעל התפקיד .
עזבתי חדרו וכולי כעוס על היחס אפילו שהערתי לו לא יפה יחס כזה בגילי
שבגיל סבא שלו .
כך סבלנו 5 ימים לא נהנינו מהאירוח כי מרבית זמן המנוחה שלנו - שלי ושל אישתי- בלובי.
האירוח בבית המלון היווה במקום הבילוי והמנוחה נהפך סיוט והיקש לנו השהות בבית המלון
העברתי הערותי לבית המלון עם הדגשה כי אין כוותנו לתבוע בית המלון אלא כוונתנו להסיר המפגע והתייחסות נאותה לבאי המלון

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה