פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות אלימה של שומר ויחס מזלזל ממנהלת תורנית נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו למלון קבוצה של 7 חדרים, באחד הימים בבריכה ניגש אלינו שומר וטען שיש קבוצת נערים ונערות שיותר מישתוללים בבריכה, נעשה בירור והם הבטיחו שיפסיקו להישתולל במים, אחד הנערים שהיה שם לא היה שייך למלון מגיק פלאס אלה להרודס, כאשר הוא נישאל כמו כולם באיזה חדר הוא הוא ענה שהוא מהרודס והוא בא לבקר את חבריו שנימצאים פה, הוא היתבקש לעזוב , ביתי ליוותה אותו החוצה , בעודם בדרך החוצה השומר נהג באלימות דחף את הנער והישפילו בפניי אנשים רבים ששהו בלובי, ביתי צילצלה אליי וביקשה שאגיע ללובי משום שהשומר מיתנהג באלימות וגם כאשר שאלה אותו מדוע מיתנהג כך כאשר הוא רואה שהוא יוצא ולא מיתווכח וגם היא קיבלה מרפק בבטן מימנו, כאשר הגעתי הם היו מחוץ למלון הנער בכה וטען שהשומר נתן לו מכה כואבת בכתף, אני דרשתי מהשומר שיזמין מישטרה תוך כדי שהוא מטיח בי ״שכל הישראלים שקרנים, ושהמישטרה לא מפחידה אותו, אני נישארתי בשלי וביקשתי משומר אחר שהיה שםשיזמין מישטרה. לאחר מספר דקות שאני ממתינה מחוץ למלון שתגיע מישטרה , ניגשה אליי בחורה בשם ליאת( אם אינני טועה) אמרה שהיא מנהלת תורנית וביקשה לשוחח איתי ועם ביתי בחדרה, ברצוני לציין שמעולם לא זכיתי לייחס מזלזל כזה ,ליאת טענה שיש מצלמות ואפשר להוכיח הכל, רמזה ש״לא כדאי להיכנס לקטע של מישטרה משום שהחופשה שלכם סתם תהרס״לדבריה. אני שבאמת ובתמים לא הספקתי לעכל את הסיטואציה שניקלעתי אליה על לא עוול בכפי, הסברתי לה שבאמת שאני לא מחפשת להיתווכח עם אף אחד ובסך הכל באתי להנות עם מישפחתי וחבריי, ברצוני לציין שתחושת הזילזול שחשתי בחדרה של ליאת שאפילו לא הואילה להיתנצל או לחלופין לבקש מהשומר שעמד ליידה כל השיחה להביע איזה שהיא היתנצלות אלה להפך נתנה לנו תחושה שהיא עוד עושה לנו טובה בזה שהיא סוגרת בלי מישטרה. כל מה שרציתי באותם רגעים היה לצאת מחדרה וזהו. ברצוני עוד לציין שרשת מלונות פתאל ידועה בשירות ממדרגה ראשונה בכל התחומים ובאמת שהרשת יודעת לתת שירות איכותי ומכבד, חבל שעובדים זוטרים , הןרסים למלון את השם. ובקשר למנהלת תורנית ליאת , גם היא צריכה שיעור או שתיים במתן שירות, חבל שהחופשה שלי נהרסה ביגלל כשלים כאלה בשירות מינימלי של יחסיי אנוש.
עלבון סוג הנזק :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה