פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס לתלונה שהוגשה נגדם קיץ שעבר נושא התלונה:
בוטביקה ענבל שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
קיץ שעבר כתבתי פה באתר תלונה למלון מג׳יק פאלס, על יחס משפיל ואלימות של שומר בבריכה ,לאחר כחודש היתקשרה המנהלת מלון(גם היחס שלה הוזכר בתלונה), ושאלה אם הכתובת שרשומה אצלה זו אכן כתובתי, לאחר שאישרתי זאת אמרה, שנישלח מיכתב תגובה
אף מיכתב תגובה לא הגיעה ובמרוץ החיים.. זה פרח מזיכרוני עד.. שרצינו לקבוע את החופשה השנתית שלנו אני ומישפחתי, כמובן שלא אלהה אותכם בכל הפרטים רק בזה שמחר מגיעים כמה חברים למלון שלכם( אלה שהיתפשרו בגלל המיבצעים שלכם), אבל ההפסד הוא באמת שלכם כי יכלה להגיע קבוצה הרבה יותר גדולה, וכך לא שומרים על לקוחות, זהו המשך של יחס מזלזל , בדיוק כמו זה שהרגשתי בחופשה שלי אצליכם.
עלבון סוג הנזק :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון בתאריך 482015 כמובטח. מצטערים על שלא עדכנת אודות אי קבלתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה