|
|
|
|
|
|
חופשה עם עוגמת נפש |
נושא התלונה: |
מחלב ויקי |
שם/כינוי: |
יום חמישי 11 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
אילת |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בזמן שהגענו למלון שידוע כמלון טוב ושכבר ביקרנו בו בעבר קיבלתי חדר בסוף הפרוזדור בלי נוף ומזגן מרעיש פניתי לבקשה להחליף חדר המון בלאגן עד שאחד המנהלים שפגש אותי ממש בוכה בפרוזדור הסכים לתת חדר אחר.
אבל מהר מידי גיליתי למה הוא היה כל כך נדיב אומנם החדר נראה טוב היתה מרפסת וגם נוף אבל בחדר היה ריח של עובש נורא והמזגן לא ממש עבד והדלת של הארון כל פעם שלקחתי בגד הדלת ירדה מהמסילה.
בקיצור שלחתי בתום החופשה מכתב ומנהל המלון החזיר לי תשובה שהוא מצטער ומ קווה שבפעם הבאה זה לא יקרה.
היות ואני מלונאית ומנהלת משק במקצועי ראיתי את כל התקלות האפשריות ומאוד התאכזבתי מתשובתו של המנהל.
השאלה אם כדאי לבדוק שוב את התשובה.שניתנה לי ע"י מנהל המלון.
חבל לטעמי מג'יק פלאס הוא אחד הטובים באילת.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מג'יק פאלאס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|