פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה עם עוגמת נפש נושא התלונה:
מחלב ויקי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏11 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
בזמן שהגענו למלון שידוע כמלון טוב ושכבר ביקרנו בו בעבר קיבלתי חדר בסוף הפרוזדור בלי נוף ומזגן מרעיש פניתי לבקשה להחליף חדר המון בלאגן עד שאחד המנהלים שפגש אותי ממש בוכה בפרוזדור הסכים לתת חדר אחר.
אבל מהר מידי גיליתי למה הוא היה כל כך נדיב אומנם החדר נראה טוב היתה מרפסת וגם נוף אבל בחדר היה ריח של עובש נורא והמזגן לא ממש עבד והדלת של הארון כל פעם שלקחתי בגד הדלת ירדה מהמסילה.
בקיצור שלחתי בתום החופשה מכתב ומנהל המלון החזיר לי תשובה שהוא מצטער ומ קווה שבפעם הבאה זה לא יקרה.
היות ואני מלונאית ומנהלת משק במקצועי ראיתי את כל התקלות האפשריות ומאוד התאכזבתי מתשובתו של המנהל.
השאלה אם כדאי לבדוק שוב את התשובה.שניתנה לי ע"י מנהל המלון.
חבל לטעמי מג'יק פלאס הוא אחד הטובים באילת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה