פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת חשמל בלילה גניבת פלאפון וכסף נושא התלונה:
ברקת מלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏ספטמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בלילה יום שישי פתאום היתה הפסקת חשמל הגנרטורים לא עבדו במדרגות לא היו תאורות חירום התבשלנו בחדרים ורצינו לרדת ופשוט אי אפשר היה חושך מצרים איך שהוא אני והבן שלי הצלחנו לרדת למטה ההפסקה נעכה שעות בקושי דאגו לשתיה ...הגענו קבוצה מאורגנת גדולה מחיפה וכולם פשוט היו המומים,למחרת בבוקר כבר היה חשמל רציתי להטעין את הנייד וירדתי לחדר האוכל חזרתי אין פלאפון אין כסף...המלון היה חייב לשאת באחריות ולא להתנער כמו שהוא עשה נשארתי בלי כסף ובלי פלאפון נכון שהיתה כספת אבל מה לעשות שהיתה הפסקת חשמל וכלום לא נטען
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפי דעתי המלון מספיק מנוסה כדי לדעת איך אפשר לפצות פתרון נדרש :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
רווית ערבה, מנכ"ל המלו שם ותפקיד:
מלי שלום,

אנו מודים לך על כי הקדשת מזמנך לכתוב רשמייך על המלון והפנית את שימת ליבנו לנושאים שלא השביעו את רצונך, בשהייתך עמנו.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם, ולענות על ציפיותיהם. מכתבים כשלך מסייעים לנו ללמוד ולשפר את איכות השרות במלון.

צר היה לי לשמוע על שמצאת בשהייתך האחרונה במלוננו טעם נפגם, עם זאת ברצוני לציין כי המלון מעמיד לרשות אורחיו כספת בחדרי המלון ללא תוספת תשלום, לצורך אחסון חפצים יקרי ערך, על כך מורה שלט גדול בקבלת המלון.
אין המלון לוקח אחריות על חפצים שלא אוחסנו כמתבקש.













תגובה:
גב' קוני ספילמן, מנהלת קשרי אורחים, העניקה לך פנקסי שוברים נוספים לילדייך, וזאת כמחווה לרצוננו הטוב.

אני מתנצלת בשנית על אי הנעימות שנגרמה לך בשהייתך עמנו ומקווה כי רשמייך בעתיד יעידו על מאמצינו הכנים והמתמידים לשיפור.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה