רווית ערבה, מנכ"ל המלו |
שם ותפקיד: |
מלי שלום,
אנו מודים לך על כי הקדשת מזמנך לכתוב רשמייך על המלון והפנית את שימת ליבנו לנושאים שלא השביעו את רצונך, בשהייתך עמנו.
שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם, ולענות על ציפיותיהם. מכתבים כשלך מסייעים לנו ללמוד ולשפר את איכות השרות במלון.
צר היה לי לשמוע על שמצאת בשהייתך האחרונה במלוננו טעם נפגם, עם זאת ברצוני לציין כי המלון מעמיד לרשות אורחיו כספת בחדרי המלון ללא תוספת תשלום, לצורך אחסון חפצים יקרי ערך, על כך מורה שלט גדול בקבלת המלון.
אין המלון לוקח אחריות על חפצים שלא אוחסנו כמתבקש.
|
תגובה: |
גב' קוני ספילמן, מנהלת קשרי אורחים, העניקה לך פנקסי שוברים נוספים לילדייך, וזאת כמחווה לרצוננו הטוב.
אני מתנצלת בשנית על אי הנעימות שנגרמה לך בשהייתך עמנו ומקווה כי רשמייך בעתיד יעידו על מאמצינו הכנים והמתמידים לשיפור.
|
פתרון: |
|
|