פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות שאינה הולמת - קצין בטחון תורן מר אושרי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
החוף הצפוני אילת כתובת:
רשת פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד :
הגברת אתי בן נפתלי מנהלת פניות אורחים רשת פתאל [email protected]
העתקים :
1. לימור אהרוני מנהלת קשרי לקוחות מלון מג'יק פאלאס אילת [email protected]
2. אילן לוי מנכ"ל מלון מג'יק פאלאס אילת [email protected]
3. דודו עז מנכ"ל מלון גולדן טוליפ פריווילג' אילת [email protected]
4. דוד סלומון משגיח מלון מ'גיק פאלאס ,פקס: 08-6081888

הנדון :
תיאור אירוע באמצעות אתר האינטרנט www.tluna.co.il שבבעלות אתר האינטרנט של מעריב nrg
תיאור :
בתאריכים 23-26 לאפריל 2008(ימים ד-ש) הזמנו חופשת חול המועד + שבת חג שני של פסח במלון החדש של רשת פתאל שנקרא : גולדן טוליפ פריווילג' אשר ממקום באזור החוף הצפוני אילת.
בערב שבת טרם כניסת השבת ניגשנו לקבלת המלון ע"מ לברר היכן ניתן להתפלל את תפילת קבלת השבת כמקובל בכל קהילות ישראל בארץ ובתפוצות
פקידת הקבלה הנחמדה הפנתה אותנו למלון אשר ממוקם באלכסון מעבר לכביש בשם מגיק פאלאס אשר גם הוא משתייך לאותה רשת של בית המלון בו אנו שהינו - רשת פתאל
יש לציין כי המלון הקרוב ביותר אשר נמצא מעבר לכביש הוא דווקא "קראון-פלאזה" אשר אינו משתייך לרשת פתאל אך גם שם מתקיימת תפלת קבלת השבת בבית הכנסת של המלון
אך הפקידה הסבירה לנו שניגש למלון מג'יק פאלאס ששם ישנו בית הכנסת מה שאין כאמור בבית המלון בו שהינו : גולדן טוליפ פריוויליג'
וכך עשינו, צעדתי עם 2 בנותיי הקטנות לבושים בגדי שבת ע"מ להתפלל את תפלת קבלת השבת
משהגענו למלון נחסמו דרכינו ע"י 2 השומרים בכניסה למלון בטענה שאסור לנו להיכנס, על אף שהסברנו להם כי סך הכל באנו להתפלל בבית הכנסת של המלון וכי אנחנו מתארחים בבית המלון של אותה רשת וכי נשלחנו ע"י צוות אנשי המלון עם זאת לא נענו לבקשותינו,ביקשתי לגשת לקבלה של המלון ע"מ לברר הנושא ולהביא אותו לידי פתרון
באותה העת בתי בת השנתיים נשארה אל מחוץ לכותלי המלון מעבר לדלת זכוכית המסתובבת
מיד כשהגעתי לקבלת המלון הגיע מן הצד השני מר אושרי קצין הביטחון התורן בעודו מסמן בידו שלא ניכנס כאילו כבר הוא מעודכן בפרטים שמסרנו לשומרים בכניסה
כאשר פניתי אליו והסברתי לו שאנחנו אורחי אותה הרשת ושבבית המלון בו אנחנו מתאחרים אין בית הכנסת לכן נשלחנו לכאן ע"י צוות המלון שלנו, הוא עדיין עמד על כך שנצא החוצה ואף איים כי יזמין משטרה
משבקשתי ממנו לברר זאת עם בית המלון בו אנחנו מתארחים הגולדן טוליפ פריוויליג הוא מיד התקשר למלון אך במקום לתת פתרון באופן מקצועי ויעיל לבעיה שמתרחשת כעת בבית המלון אשר חלק ממשפחתי נמצא אל מחוץ למלון הוא ניצל את שיחת הטלפון לומר לפקיד אשר ענה לו בקו הטלפון כי "לא ישלחו יותר אורחים" מבית המלון גודלן טוליפ פריוויליג אל בית המלון שלו המג'יק פאלאס.
סיים את השיחה וביקש שאצא מהמלון
יש לומר כי התנהגות קצין הביטחון התורן מר אושרי אינה הולמת וקבלת ההחלטות שלו לוקה בחסר
היכן נשמע כי יהודי אשר ירצה להתפלל בבית הכנסת ימנעו זאת ממנו על אף שאנחנו מתארחים באותה רשת ועל אף שנשלחנו ע"י נציגי המלון
הסברתי לקב"ט אושרי כי יש לו הזדמנות לשנות את החלטתו הרת הגורל טרם נקיטת צעדים ומכתבי תלונה מצידי אך זה התעקש כי הוא צודק בטענה כי "אין מספיק מקום בבית הכנסת של המלון ועליו לדאוג קודם כל לאחריו שלו" כשביקשתי ממנו להתלוות עימי אל בית הכנסת ע"מ שנבדוק האם כך הדבר הוא סירב
קשה לי לתאר עד כמה כל האירוע גרם לנו לעוגמת נפש כה רבה ולמפח נפש אשר לא הרגיע את נפשי אפילו עד צאת השבת ובכך למעשה לא נהנתי יותר משארית חופשתי !
אפילו בבתי מלון ובתי כנסיות אשר באירופה לא מונעים מיהודים באשר הם להיכנס אל בית הכנסת ולהתפלל
אני חושב כי התנהגות זאת של הקב"ט אושרי אינה עולה בקנה אחד עם סיסמת הרשת "אנחנו מארחים באהבה" וכי פזיזות דעתו אינה מותירה מקום לאיש שכזה למלא את תפקידו כשורה ברשת כל כך מכובדת הידועה בשרות שלה כרשת בתי המלון "פתאל"
אבקש לטפל בנושא בכל חומרת הדין ולמצות את ההליכים עימו
אבקש כי מקרה שכזה לעלום יותר לא יישנה והנושא יטופל ברמת הנהלת כל הרשת אשר תנחה את אנשי הביטחון שלה למעבר חופשי אל באי בית הכנסת, כמובן לאחר בדיקה ביטחונית בסיסית אשר מקובלת בכניסה למקומות ציבוריים.

בברכה,
איתי
עלבון ובושה סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי , מנהלת פ שם ותפקיד:
מר זיו שלום רב,
הנדון: פנייתך להנהלת רשת מלונות פתאל
אני מודה לך על שבחרת להתארח במלון גולדן טוליפ פריוילג' אילת ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו נושא כה חשוב.

אנא קבל בשמי, בשם הנהלת מלון מג'יק פאלאס ובשם הנהלת מלון גולדן טוליפ פריוילג' , את התנצלותנו הכנה על אי הנעימות שנגרמה לך בעת ביקורך במלון מג'יק פאלאס במטרה להתפלל בבית הכנסת.

ככלל, אנו בהחלט מאפשרים כניסת מבקרים, אורחי מלונות אחרים, להתפלל בבית הכנסת של המלון וזאת, למעט בתקופות בהן המלון נמצא בתפוסה מלאה, כדי שלא לפגוע ברמת האירוח של אורחי המלון.

כאורח של מלון הרשת, הצטערתי לקרוא שלא נעשה תיאום מוקדם בין מלון גולדן טוליפ פריוילג' בו שהית, לבין מלון מג'יק פאלאס להסדרת כניסתכם לבית הכנסת במלון ולמניעת אי הנעימות.

תגובה:
הערותיך העקרוניות בנושא ביקור בבית כנסת והערותיך בדבר התנהלות צוות מלון מג'יק פאלאס הועברו להנהלת המלון לצורך טיפול ורענון הנהלים בקרב עובדי המלון.

מר זיו, אני מתנצלת שנית ומקווה להמשיך ולארח אותך במלונותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה