אתי בן נפתלי- מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
אנו מודים לך על כי בחרת להתארח במלון מג'יק פאלאס ועל שהקדשת מזמנך להביא לתשומת לבנו את הנושא אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.
צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון מג'יק פאלאס ועל אי הנעימות אשר נגרמה לך במהלך שהותך בו.
ככלל, חדרי האורחים נבדקים ביסודיות טרם הגעת האורחים למלון, אני מצרה על כך שבבדיקת חדרך לא גילינו מראש כי העינית בדלת חסרה אלא רק עם פנייתך להנהלת המלון.
ברשת מלון פתאל בכלל ובמלון מג'יק פאלאס אילת בפרט, אנו מקפידים בכבודם של אורחינו ואנו מתנצלים בכנות על תקלה זו.
|
תגובה: |
כאות לרצוננו הטוב ומתוך כוונה להעניק את מלוא השירות, אשמח להרחיב את ההטבה שהוצעה על-ידי מנהל המלון ולהציע לך בחירה בין: 30% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים, בשהותך הבאה במלון מג'יק פאלאס או לחילופין יום כיף לזוג מבוגרים באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון, וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים. ההטבה בתוקף עד 30/09/09.
מכתב המאפשר הטבה זו נשלח אלייך בדואר.
מר אלטמן, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע של שהות. |
פתרון: |
|
|