פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש במלון מגיק פאלאס אילת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם
ביום א' ה..25,01,09 הגעתי למנוחה ורגיעה לאחר ניתוח, לשני לילות במלון מגיק פאלאס אילת, מיד לאחר הגעתי נכנסתי למקלחת ובסיום לקחתי מגבת לניגוב ולהפתעתי המגבת הייתה מטונפת עם סימנים שחורים,לקחתי מגבת אחרת וגם היא הייתה עם סימני שיפתון בכל המגבת ,לקחתי מגבת שלישית ולצערי הייתה גם עם סימנים שחורים,אפילו המגבת הקטנה המשמשת לניגוב רגליים הייתה שחורה לצערי לא נותרה לי ברירה אלה להתנגב עם נייר ניגוב שהיה ברשותי .ביקשתי ממנהל המשמרת במלון שיגיע ויראה את המגבות לפני שעובד המלון יקח אותם
שיבין עד כמה המגבות מטונפות( יש ברשותי צילום של כל המגבות שהיו בחדר)חשבתי לתומי שהקטע עם המגבות נגמר ונמשיך הלאה להנות מחופשתנו אך לצערי קבלתי תזכורת מוקדם מהצפוי בשעה 05:00 בבוקר מרעש מאוד חזק של משאיות המגיעות לפריקה ,רעש בלתי נסבל(כמובן שהדלתות זכוכית סגורות היטב)
(חדר 513) החדר ממוקם בצד האחורי של המלון ושהיה בחדר בלתי נסבלת,
במיוחד לאדם כמוני שהגיע למלון לאחר ניתוח למנוחה ורגיעה .
מאוד התאכזבנו מרשת פאתל...
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי חופשה בת יומיים במלון אחר ברשת . פתרון נדרש :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת ק שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבת זוגתך על בחירתכם להתארח במלון מגי'ק פאלאס ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת ליבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון ועל אי הנוחות אשר נגרמה לך. המתואר בפנייתך אודות ארגון חדרך וניקיון המגבות, אינו תואם את רמת השירות הנהוגה במלונותינו . נא קבל התנצלותנו הכנה על כך.

שמחתי להתעדכן כי מנהלת קשרי אורחים, הגב' נלי ביטון, עמדה עמך בקשר במהלך שהותך במלון, התנצלה על הנושא ובחרה לשלוח לחדרך תשורות ולהזמינכם לארוחת צהריים, מתוך כוונה להנעים המשך שהייתכם.

אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועבר מכתבך על כל הערותיו, לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון, למניעת הישנות מקרים דומים. אשמח אם תאפשר לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

תגובה:
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה להעניק את מיטב השרות, נשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות: 25% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים, בשהותך הבאה במלון מג'יק פאלאס אילת או לחילופין יום כיף לזוג מבוגרים באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים.
(מכתב מפורט נשלח לביתך).
מר בן ישי, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע של שהות.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה