פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה מספר 37726 מגיק פאלאס אילת(רשת פאתל) נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם
בהקשר לתלונתי הנ"ל עוגמת נפש שנגרמה לי במלון מגיק פאלאס אילת מרשת פאתל
איני מקבל את הפיצוי המוצע ..ע"י הרשת ..במידה ולא אקבל פיצוי הולםכפי שהצעתי
יומיים אירוח ברשת פאתל (אותו סכום ששילמתי)כפיצוי. אפנה לערכאות משפטיות .
בברכה
ג'אק בן ישי
עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
נא קבל בשנית התנצלותנו על כל אי נעימות שנגרמה לך במהלך שהותך במלון מג'יק פאלאס אילת.

הריני להבטיחך כי פנייתך נבחנה במלוא תשומת הלב, לרבות בעניין גודל ומהות ההטבה שהוענקה לך. כפי שכתבתי במכתבי מיום 01/02/09, הערותייך טופלו ויטופלו ע"י הנהלת המלון כנדרש ואני בטוחה כי יינתן מענה לליקויים עליהם הצבעת.

תגובה:
מתוך רצון אמיתי וכן להמשיך לארח אותך במלונותינו, ומתוך הבנת חשיבות העניין עבורך, נבדקה פנייתך בשנית בהנהלת הרשת. לאחר בדיקה זו, נמצא כי הטיפול הינו הולם ונשמח אם תבחר לממש אחת מההטבות שהוצעו.

מר בן ישי, נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה