אתי בן נפתלי - מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
אני מודה לכם על בחירתכם להתארח במלון מג'יק פאלאס ועל שהקדשתם מזמנכם והבאתם לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם. צר היה לי לקרוא כי מצאתם טעם לפגם בשהותכם במלון ועל אי הנוחות שנגרמה לכם.
ככלל, שעת קבלת החדרים במלונות הרשת היא משעה 15:00 . עם זאת, המלון עושה כל שביכולתו כדי להיענות לבקשת אורחיו ולמסור החדרים, בכפוף לנסיבות, מוקדם ככל האפשר. אני מצטערת על שהקדמתם והגעתם למלון בשעה 06:00 בבקר, שמחתי להתעדכן כי חדרכם נמסר לכם בשעה 14:00 וכי שודרגתם לחדר עם נוף לבריכה.
נא קבלו את התנצלותנו על פעילות לא סדירה של המזגן. שמחתי להתעדכן כי סגנית מנהל יחסי ציבור, סלעית, הייתה קשובה להערותיכם ופעלה לטיפול באירוע ואף שלחה לחדרכם תשורות להנעמת שהייתכם.
אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברו כל הערותיכם, כפי שפורטו במכתבכם להנהלת רשת פתאל מיום 19 באוגוסט 2009, לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון, למניעת הישנות מקרים דומים. נשמח אם תאפשרו לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורכם הבא.
|
תגובה: |
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה לתת את מלוא השרות, אשמח להעניק לכם בחירה בין ההטבות הבאות: 30% הנחה לחדר אחד וטיפול VIP ע"י מנהלת קשרי אורחים, בשהותכם הבאה במלון מג'יק פאלאס או לחילופין, יום כיף לזוג מבוגרים באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים. (מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתכם)
משפחת כהן, אני מתנצלת שנית ומודה לכם על פנייתכם. נשמח להמשיך ולארח אתכם במלונותינו. אקווה כי תמצאו שעשינו לשיפור השירות שלנו וכי ענינו על ציפיותיכם כאורחי המלון.
|
פתרון: |
|
|