פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש תוך חוסר התחשבות במגזר הדתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי אורטל כהן.אני ובעלי מידי שנה נוהגים לבלות את החופשה השנתית שלנו באילת.עד השנה כל החופשות שלנו היו ברשת ישרוטל(אנו חברי חוג השמש+קלאב רויאל),והשנה בחרנו להתארח במג'יק פאלס,האירוח היה עינוי!!!!!!!!!סבל!!!!!!!!!! ועוגמת נפש!!!!!!1 דבר שבחיים לא נתקלתי. בבקשה לחזור אליי בהקדם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זלזלול+חוסר הייגינה+שירות לקוי+אין התחשבות במגזר שומר שבת וכו'. סוג הנזק :
חזרה אליי במהרה.מקווה שאיכפת לכם מהאורחים. פתרון נדרש :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לכם על בחירתכם להתארח במלון מג'יק פאלאס ועל שהקדשתם מזמנכם והבאתם לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם. צר היה לי לקרוא כי מצאתם טעם לפגם בשהותכם במלון ועל אי הנוחות שנגרמה לכם.

ככלל, שעת קבלת החדרים במלונות הרשת היא משעה 15:00 . עם זאת, המלון עושה כל שביכולתו כדי להיענות לבקשת אורחיו ולמסור החדרים, בכפוף לנסיבות, מוקדם ככל האפשר. אני מצטערת על שהקדמתם והגעתם למלון בשעה 06:00 בבקר, שמחתי להתעדכן כי חדרכם נמסר לכם בשעה 14:00 וכי שודרגתם לחדר עם נוף לבריכה.

נא קבלו את התנצלותנו על פעילות לא סדירה של המזגן. שמחתי להתעדכן כי סגנית מנהל יחסי ציבור, סלעית, הייתה קשובה להערותיכם ופעלה לטיפול באירוע ואף שלחה לחדרכם תשורות להנעמת שהייתכם.

אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברו כל הערותיכם, כפי שפורטו במכתבכם להנהלת רשת פתאל מיום 19 באוגוסט 2009, לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון, למניעת הישנות מקרים דומים. נשמח אם תאפשרו לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורכם הבא.

תגובה:
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה לתת את מלוא השרות, אשמח להעניק לכם בחירה בין ההטבות הבאות: 30% הנחה לחדר אחד וטיפול VIP ע"י מנהלת קשרי אורחים, בשהותכם הבאה במלון מג'יק פאלאס או לחילופין, יום כיף לזוג מבוגרים באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים. (מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתכם)
משפחת כהן, אני מתנצלת שנית ומודה לכם על פנייתכם. נשמח להמשיך ולארח אתכם במלונותינו. אקווה כי תמצאו שעשינו לשיפור השירות שלנו וכי ענינו על ציפיותיכם כאורחי המלון.




פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה