פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות 5 כוכבים נושא התלונה:
erez moris שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ב26.4.10 הגעתי למלון אני ממתין לפקיד הקבלה ופתאום בלי הודעה מוקדמת נעלם פקיד הקבלה אני ממשיך להמתין ואז נודע לי שהפקיד הלך לאכול לאחר שכבר קיבלו אותי אני מגיע לחדר מספר 233 ומהחדר כדי לראות את הבריכה צריך לעלות על כיסא ככה לא מתנהג מלון שיש לו 5כוכבים ואפילו לא מלון שיש לו כוכב 1 ולסבר לכם את האוזן אני שילמתי חדר שפונה לבריכה והמחיר ששולם ללילה הוא 777 שקלים
עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:

אני מודה לך ולבת זוגך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק פאלאס ועל שהקדשת מזמנך להביא לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

בשם הנהלת המלון ובשמי, נא קבל את התנצלותנו הכנה על האירועים שפגמו בחוויית האירוח שלך במלון. המתואר בפנייתך אודות התנהלות פקיד הקבלה, אינו תואם את רמת השירות הנהוגה במלונותינו ואנו מצרים על כך.

אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברו הערותיך לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון, למניעת הישנות מקרים דומים. נשמח אם תאפשר לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.
תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך, בהמשך לשיחתך הטלפונית עם מנהלת קשרי אורחים במלון.
מר מוריס, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה