פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלבה , זילזול וגזענות! נושא התלונה:
בן הרוש גנט שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/7/10-1/8/1 , הגענו למלן באילת המלון עצמו יפה וכיף להיות בא ונהנהנו להיום שם בתאריך 30/7/10 שזהו יום שישי ירדנו לארוחת בוקר ושם היה תור של 25 דק' והמתנו בסבלנות רבה פתאום הגיחו שני אנשים נגשו למארחת בשם ורוניקה צעקו עליה והיא הכניסה אותם אני הערתי לה על זה ופתאום היא אומרת לבחורה שהייתה מאחוריי ילה שמהרוקאים האחלה יחזרו לטורקיה , שלוחים, ואומרת לי כמו עבריינית "תתקדמי תתקדמי לחחדר אוכל" !!!! אני מבקשת שיחזירו אליי בדחיפות רבה כי לא יתכן שבשנת 2010 תהיה גזענות!!!!!!!
כספי סוג הנזק :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק פאלאס אילת ועל שהקדשת מזמנך ושיתפת אותנו ברשמייך מהאירוח במלון.

שמחתי לקרוא כי ככלל נעמה לכם השהייה במלון ועל רקע זה במיוחד, אני מצרה על אי הנעימות שנגרמה לך בארוחת הערב ביום שישי.

בשם הנהלת המלון ובשמי, נא קבלי את התנצלותנו הכנה על התנהלות המארחת בחדר האוכל.
המתואר בפנייתך אינו תואם את רמת השירות הנהוגה במלונותינו ושאותה אנו דורשים מעובדינו.
כפי שנמסר לך ע"י סגן מנהל מזון ומשקאות במלון, העובדת תטופל משמעתית ע"י הנהלת המלון.

ברשת מלונות פתאל, מושקעים מאמצים רבים בהדרכת עובדים ובהטמעת תפיסת השירות של החברה על מנת להעניק לאורחינו אירוח באהבה. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלונותינו.

כחלק מהתייחסות זו, הועברו הערותייך לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון ובנוסף, גם לגורמים האמונים על ההדרכה במלון במטרה שישולבו בהדרכת עובדי המלון, למניעת הישנות מקרים דומים.


תגובה:
גב' סננס, אני מודה לך על פנייתך ומתנצלת שנית. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה. אקווה כי רשמייך בעתיד יעידו על מאמצינו הכנים והמתמידים לשיפור.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה