פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בפרסום וחסכון על חשבון הלקוח נושא התלונה:
דהן יניב שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 19-22/09/2010 נפשתי יחד עם זוגתי ובני בן שחגג יום הולדת ארבע במלון מגיק פאלאס.
את הדיל הזמנתי דרך חברת ארקיע וזאת לאחר שעיינתי מספר פעמים באתר הבית של רשת מלונות פתאל.
הסיבה לבחירת המלון הנ"ל הייתה בעיקר הודות למופיע באתר בנוגע לפעילויות הילדים בכלל ולמועדון הילדים בפרט.
לצערי ההבדל בין האמור באתר לנעשה בפועל הינו גדול עד מאוד.
בסיור הוירטואלי באתר מובטח מועדון ילדים ובו "גו'נגל" , חדר סרטים וגי'מבורי משובח.
בעוד בפועל אין דבר הדומה לגונגל שכזה , לא קיים אולם סרטים והמועדון עצמו מוזנח עד מאוד.
במועדון קיימות 4 עמדות מחשב כאשר רק באחת העמדות היה מחשב וגם זה לא פעיל.
קיימת עמדת קומפי אחת ובה משחק אחד בלבד(המשחק הבסיסי ביותר שמגיע עם המכשיר בעת רכישתו)
התקרה צבועה כולה באפור מזעזע וממנה משתרכים חוטי חשמל רבים.
המקרן התלוי מן התקרה תלוי בצורה איפרוביזורית נוטה ליפול עם חוטים גלויים.
ברשותי תמונות המעידות על המקום ועל מראהו.
לצערי אף על פי שנופש זה היה מיועד לבני כמעט ולא בילינו כלל במועדון ילדים זה.

בנוסף לאמור לעיל נאלצנו לסבול חום נוראי בכלל השטחים המשותפים במלון.
במסדרונות ובמעליות לא היה מיזוג כלל ועד ההגעה לאחד האיזורים הממוזגים היינו נוטפים מים.
התלוננתי על נושא זה מספר פעמים בקבלה ובכל פעם מחדש נאמר לי כי העניין בטיפול וכי הם מצטערים על ה"תקלה".
רק ביום האחרון לשירות התוודה בפניי מנהל המשמרת העונה לשם אבנר כי כיבוי המיזוג היה בהנחייתה של הרשת.
חוסכים בחשמל על חשבון הלקוח ששילם ממיטב כספו על מנת לנפוש ולהינות באחד ממלונותיכם - פשוט בושה.

ברצוני לציין גם את השירות הלוקה בחסר במלון:
*באחד הימים ישבנו לנוח בלובי והזמנו קפה הפוך וקפוצי'נו
כאשר הוגשה לנו השתייה היא נראתה זהה, שאלתי את המלצרית מי מהכוסות הוא מי והיא מצידה ענתה בזלזול כי אינה יודעת ועליי לשאול את הברמן.
לאחר מעשה התברר כפי שחשבתי בתחילה כי הוגשו לנו שתי כוסות קפה הפוך.
*בחדר האוכל בשעת ארוחת הערב אין מתקן המאפשר מילוי מים והמלצרים עושים "טובה" בעת פינוי הצלחות או מילוי קנקניי המים מחדש.
קיימות בידי עוד דוגמאות מספר אך אחסוך כאן מלכותבם.

לסיכום לצערי לא אמליץ לאיש מחבריי על בילוי במלון הנ"ל אלא אם כן יחול שיפור משמעותי בכל הרשום לעיל.

מרשת מלונות פתאל אני מצפה לשינוי הפרטים השיקריים באתרכם בהקדם האפשרי
גשו לעמוד הראשי של המלון ובצעו סיור וירטואלי במועדון הילדים לצורך המחשת דבריי.

מצפה לתגובתכם המהירה לדבריי מעלה
בתודה מראש
דהן יניב
עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מג'יק פאלאס. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה