פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מג'ק פלס אילת שרות גרוע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/7-2/8/12 התארחנו במלון מגק פלאס באילת יש לציין שלפני שנתיים יתארחנו באותו מלון ומאוד נענינו השנה הדברים היו שונים פקדי הקבלה לא עומדים בעומס של הנופשים אנכנו הגענו עם ילדים עיפים מוטשים מהנסיעה הארוכה ועד שאתה מקבל את החדר פשוט הנשמה יוצאת לך בא לך לעזוב הכל ולחזור הבית . אחרי שאתה מקבל את החדר אתה מגלה שהברז מהמבטיה מקולקל בטלויזיה לא מכוונת רק שלג אתה מבקש שיבוא לסדר ואז לוקח להם עוד רבע שעה עד שמגעים לסדר. אתה יורד לקבלה שואל בנימוס איך מגיעים לטיילת פקידי הקבלה לא יודעים לענות לי על כך ואני מוצאת את עצמי עומדת בקבלה ואף אחד מהפקדים לא יודע לענות לי עד שמגיע אורח והוא מסביר לנו אך מגיעים לטיילת פשוט בזיון , בחדר האוכל צריך להמתין עד שאתה גומר כבר לאכול עד שיביאו קנקן של קולה לילדים התשובה של המלצרים עמוס פה. ביום האחרון לאחר ארוחת הבוקר מצאנו כרטיס אשראי של אחד האורחים אנכנו נגשים לקבלה להפקיד את זה בידהם בכדי שיבדקו למי מהאורחים זה שיך וימסרו לא את זה נכון שזה יום שאנשים עוזבים ויש לחץ בקבלה אבל זה לא סיבה לענות לי לכי תחפשי את האיש ביטחון ותתני לו את האבדה אני צריכה ללכת לחפש איש ביטחון זה נשמע עגיוני זה לא שרות . יש לציין שיצאתי מהחופשה במלון בתחושת עלבון וזלזול באורח מקווה שתעשו בדק בית אצלכם בכדי לשפר את השרות אנשים באים לענות לא להרגיש עלבון ובזבוז זמן כמו ביום הראשון
בזבוז סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק פאלאס. תגובה:
מכתב תשובה ממנכ"ל המלון נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה