פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מביש במלון מג'ק פלאס אילת נושא התלונה:
עמראן ראני שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שירות לקוחות גרוע ביותר. הגעתי למלון לנופש מבצעי דרך הצבא, והופתעתי לחוסר ההתייחסות וחוסר המקצועיות של עובדי הקבלה במלון, המתנתי בלובי משעה 12 עד שעה 15:30 מול פקידות הקבלה עמדו מספר אנשים שהיו מאוכבים כמוני מהשירות וכולם צעקו ולמרבה הפלא כל מי שצעק בקול רם יותר קבל שירות מהיר יותר. את השירות במלון מדרג אפס לא דומה לסטנדרטים שאני מכיר במלונות פטאל

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
פנייתך נמצאת בטיפול הנהלת המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה