פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ואי תמורה עבור כספי נושא התלונה:
אפנג'ר אבי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם.
שמי הוא אבי אפנג'ר וכאחד המתארח אצלכם אחת לחודש או חודשיים במלונות הרשת ( אתם יכולים לבצע בדיקה על כך ) ברצוני להלין על האירוח האחרון.
בין התאריכים 13-16.5.13 חג השבועות התארחתי במלון מגי'ק פאלאס וזהו אינו ביקורי הראשון במלון ולכן חזרתי אליו לחופשה, אך לצערי המצב אינו כמו שהיה.

להלן מספר דברים שאירעו במלון במהלך החג.

1.החדר במלון הינו ישן דלתות ארון הבגדים אינם זזות ומראה שבורה.
2.המלון לא היה ערוך לכמות האנשים ולכן בחדר האוכל היו תורים ארוכים בעמדות האוכל.
3.לא מילאו את הפס בזמן והייתה המתנה ארוכה מאוד.
4.בערב חג היה ריח רע מאוד בחדר האוכל שאי אפשר לאכול במצב כזה.
5.האוכל לא היה בשיא טעמו כמו בשאר המלונות ברשת .
6.בבריכה לא היה מקום לזוז וכאשר היו מתארחים אשר ישבו ממש ליד שפת הבריכה עם בקבוקי שתייה, אלכוהול וסיגריות אשר לא נתנו להלך חופשי ליד בריכה וללא התערבות צוות המלון.
7.בעוזבי את המלון בצי'ק אאוט התברר לי שחייבו אותי בעוד 72 ₪ ללא ידיעתי וללא חתימתי ולאחר בירור שהנציגה ביצעה בטענה שהיא צריכה לראות את אשתי בכדי להאמין לי שלא ביצעתי את ההזמנה.
8.את רוב הדברים שהעליתי נאמרו גם למנהל המלון איתן ( איש נחמד) אך לא היה פתרון.
9.לסיכום אני קצת מכיר את עולם המלונאות ובמיוחד את אילן לוי המנהל את שלושת המלונות שלכם באילת ביד רמה (אני מתארח אצלו קבוע), לא כך צפיתי ממלון אשר נחשב ושמו הולך לפניו לצערי לא קיבלתי את מלוא התמורה עבור כספי .
10.שלחתי מייל בתאריך 17.5.13 לפניות הציבור ברשת פתאל אך עדיין לא התקבלה תשובה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה